اصفهان؛

اصفهان و سپاهان لیاقت ورزشگاه مدرن را دارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالیم که در یک بازی سخت با حمایت تماشاگران بردیم، اصفهان و سپاهان لیاقت این ورزشگاه مدرن را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: به اصفهان و اصفهانی‌ها برای نقش جهان تبریک می‌گویم، خوشحالیم که در یک بازی سخت با حمایت تماشاگران بردیم، اصفهان و سپاهان لیاقت این ورزشگاه مدرن را دارند.
وی افزود: خوشبختانه با یک بازی روان و خوب به مرحله بعد صعود کردیم، امیدوارم در مرحله بعد نیز با پیروزی صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: خوبی جام حذفی این است که هر چه تیم‌ها کمتر می‌شود انرژی تیم نیز بیشتر می‌شود، بازی در برابر تیم‌هایی که انگیزه بالا در برابر تیم‌های لیگ برتری دارند سخت است، در مرحله بعد نیز کار بسیار سختی مقابل یک تیم دسته یکی داریم.
وی درباره رضایت از وضعیت دفاعی تیمش تصریح کرد: تیم ما تحت فشار نبود و سعی کردیم تا در فضای پشت دفاع حریف کار کردیم، دروازه‌بان ما نیز هر چند جوان بود اما در دروازه تیم ما بزرگی کرد و جوانی آینده‌دار است.
ویسی درباره حضور نیافتن  خلیل زاده و سرلک در لیست تیم سپاهان بیان کرد: به شجاع خلیل زاده و میلاد سرلک به دلیل اینکه در دیدارهای قبلی بازی کرده بودند استراحت دادیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار