حجت اشرف زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تا زمان انتشار آلبوم جدید کنسرت برگزار نمی‌کنم

می‌خواهم کمی فعالیت‌هایم را کم کنم و ذهنم را روی جمع‌آوری آلبوم جدید متمرکز کنم.

در حال جمع‌آوری آلبوم جدید هستیم / تا زمان انتشار آلبوم جدید کنسرت برگزار نمی‌کنم.حجت اشرف‌زاده خواننده کشورمان، در خصوص فعالیت‌های این روزهای خود در عرصه موسیقی به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال جمع‌آوری آلبوم جدیدی هستم که در حال حاضر با دقت و وسواس زیاد در حال تولید است. عجله‌ای هم نیست و زمان دقیقی نمی‌توانم برای انتشارش بگویم و با حوصله در حال جمع آوری آن هستیم. با این وصف فعلا قصدی برای برگزاری کنسرت ندارم.

وی ادامه داد: این آلبوم سلیقه‌های مختلف را دربرمی‌گیرد؛ به لحاظ قالب شعری هم، ترانه و غزل را داراست. آهنگ‌‌سازی آن کمی مدرن‌تر و متفاوت‌تر و با تلفیق موسیقی سنتی و مدرن ساخته خواهد شد.

اشرف‌‌زاده در خصوص عوامل این آلبوم گفت: محمد علی بهمنی، روزبه بمانی، احمد امیر خلیلی و عباس محمدی از جمله شعرایی هستند که با آنها همکاری می‌کنیم. حمید اکبرزاده، افشین عزیزی، علیرضا افکاری و چند تن دیگر از دوستان آهنگسازی و صدرالدین حسین‌خانی تهیه کنندگی آلبوم را بر عهده دارند.

خواننده آلبوم «ماه و ماهی» در خصوص برگزاری کنسرت در آینده گفت: تا زمان انتشار آلبوم جدید تصمیم دارم، کنسرت برگزار نکنم و فعالیت‌هایم را کم کنم. ذهنم را روی مقوله‌ جمع‌آوری آلبوم متمرکز می‌کنم تا ان‌شاءالله آلبوم خوبی حاصل شود و مورد قبول مخاطبانش قرار بگیرد و بعد از آن مجدد برای کنسرت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنم.

این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: طبق قراردادی که با صدرالدین حسین‌خانی بسته‌ایم، همکاری ما از ده روز پیش آغاز شده و تمام فعالیت‌های ما از این به بعد با تهیه کنندگی و مدیریت وی خواهد‌ بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار