اهواز؛

تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد استان خوزستان ازتمدید شدن 111 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان درسال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا دهدشتی‌زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان با اشاره به تمدید 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری گفت: تمدید این پروانه‌ها در مهر ماه امسال در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدور این پروانه‌ها در زمینه‌های مختلفی صورت گرفت، افزود: صنایع غذایی، کشاورزی، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و الکترونیک از جمله از موارد تمدیدی بوده است.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان با اشاره به تمدید چند پروانه از ابتدای سال تاکنون بیان داشت: از آغاز سال تاکنون تعداد 111 پروانه کاربرد استاندارد اجباری در سطح استان تمدید شد.

دهدشتی‌زاده با بیان اینکه نظارت بر کیفیت کالاهای تولیدی صنعتی یکی از وظایف سازمان استاندارد است خاطرنشان کرد: بر اساس همین مساله ماموران این اداره با انجام گشت‌زنی اقدام به کنترل خطوط تولید مراکز تولیدی و مراکز عرضه کننده کرده و با استانداردهای موجود تطابق می‌دهند.

وی در پایان گفت: در صورتی‌واحدها که در بازرسی‌های در طول سال نسبت به استانداردها توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند پروانه کاربرد علامت آنها به مدت 3 سال تمدید می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.