کرمانشاه؛

تاکید بر ساماندهی در اطراف تکیه معاون الملک

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه شهر کرمانشاه 1228 هکتار بافت فرسوده دارد، گفت: حدود 300 هزار نفر در مناطق حاشیه‌ای این شهر زندگی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌اله رنجبربر لزوم برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات نقاط حاشیه‌ای تاکید کرد.


رنجبر در ادامه از وجود تکیه معاون الملک به عنوان یکی از آثار تاریخی شهر کرمانشاه یاد کرد که باید به آن نگاه ریشه‌ای و اساسی شود و افزود: باید ساماندهی اطراف تکیه معاون الملک شهر کرمانشاه به عنوان یکی از بافت‌های تاریخی مورد توجه قرار گیرد.

 فرماندار کرمانشاه در ادامه بازار سنتی کرمانشاه را اثر ارزشمند شهر کرمانشاه برشمرد و ابراز امیدورای کرد، با توجهاتی که می‌شود، اقدامات اساسی در این بازار صورت بگیرد.

آرش رضایی شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عمده بافت‌های حاشیه نشین شهر کرمانشاه در مرکز این شهر قرار دارند، گفت: در بهسازی و بازسازی این بافت‌ها باید نقش تاریخی و نوستالژیک آثار تاریخی آن حفظ شود.

رضایی افزود: سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهرداری کرمانشاه ماموریت دارد تا به شکل مشخص به مقوله بهسازی و نوسازی بافت فرسوده ورود کند که در این راستا یک بسته  تشویقی در نظر گرفته شده که برای تصویب در اختیار شورای شهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار