اردبیل؛

صدور 320 هزار جلد کارت هوشمند ملی در اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی در استان اردبیل برای بیش از 320 هزار نفر از هموطنانمان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسد حسن‌زاده افزود: در حالی که همچنان در ایستگاه‌های صدور کارت هوشمند ملی و با مشارکت پست اجرای این طرح را شاهد هستیم تلاش جدی بر این است تا بتوانیم کارت ملی هوشمند هموطنانمان را با سرعت بیشتر صادر و تحویل دهیم که مدت زمان صدور کارت نیز یک ماه تا 45 روز است.

وی با بیان اینکه بیش از 31 درصد جمعیت استان اردبیل تاکنون کارت هوشمند ملی خود را تحویل گرفته‌اند، گفت: در کل کشور کارت‌های تحویلی هوشمند ملی به بیش از 10 میلیون جلد رسیده است که وضعیت ما نیز به تناسب میانگین کشوری مطلوب است ولی تلاش بر این است تا این وضعیت با توجه به استقبال هموطنان از کارت هوشمند ملی توسعه پیدا کند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از ابتدای اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی در استان اردبیل برای بیش از 320 هزار نفر از هموطنانمان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

حسن‌زاده در مورد تکمیل فرم‌های ثبت نام از اول اجرای طرح تاکنون بیان کرد: در این زمینه بیش از 420 هزار نفر از جمعیت استان فرم‌های ثبت نام را تکمیل کردند که دراین زمینه نیز 41 درصد جمعیت استان اردبیل در این مرحله کارهای خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه همچنان کارت‌های ملی سابق دارای اعتبار است ولی ازخانواده‌های ساکن در استان اردبیل انتظار می‌رود با مراجعه به ایستگاه‌ها، مراکز ثبت احوال و پست نسبت به ثبت نام صدور کارت هوشمند ملی اقدام کنند، افزود: امیدواریم با رفع مشکلاتی که داشتیم هم در زمان ثبت نام و هم صدور کارت و تحویل آن سرعت عمل بیشتری را شاهد و ناظر باشیم.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به کاربردی شدن کارت هوشمند ملی در کشور ضرورت دارد هموطنان نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند چرا که در سال‌های آینده تنها مدرکی که با استناد به آن ارائه خدمات امکان‌پذیر خواهد بود کارت‌های هوشمند ملی است که امیدواریم با همراهی هموطنانمان در استان زمینه و بستر ارتقای این شرایط بیش از گذشته فراهم آید.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، کارت ، هوشمند ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.