نماینده به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

مستند «به دام افتاده‌ها» تازه‌ترین اثر گوینده «راز بقا»

داوود نماینده گفت: فعالیت اخیرم در عرصه دوبله، مستند 10 قسمتی «به دام افتاده‌ها» با محوریت آموزشی است.

داوود نماینده پیشکسوت عرصه دوبله درباره تازه‌ترین فعالیتش به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فعالیت اخیرم در عرصه دوبله، مستند 10 قسمتی «به دام افتاده‌ها» با محوریت آموزشی است.

وی ادامه داد: سریال «به دام افتاده‌ها» روایتگر سیر زندگی ماهیانی بوده که باقیمانده اجساد و خاکستر آدم‌ها را در رودخانه‌ها و دریاها می‌خورند و به مرور زمان سلیقه تغذیه آنها از علف‌خواری به سمت گوشت‌خواری و آدم‌‌خواری پیش می‌رود.

گوینده «راز بقا» اظهار داشت: تنها آدم‌ها قادر به برهم زدن نظام طبیعت هستند و دخالت بی‌رویه آنها در نظام طبیعت پیامدی جز نا‌امنی و تخریب برای جانوران و گیاهان در پی نخواهد داشت.

نماینده در پایان گفت: خداوند زیبا است و زیبایی طبیعت را برای آدم‌ها خلق کرد. ما باید خودمان را در آیینه طبیعت قرار داده و به بازتاب‌های آن احترام بگذاریم.

یادآور می‌شود؛ داوود نماینده، مهرداد ارمغان، حسن کاخی، ابوالقاسم محمد‌طاهر، رهبر نوربخش، بابک پاییزان، نیلوفر حدادی از صداپیشگان مستند «به دام افتاده‌ها » هستند. این سریال به منظور پخش از شبکه مستند در قالب 50 دقیقه در هر قسمت به مخاطبان ارائه می‌شود.


انتهای پیام/


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.