حسن زاده: مشکلات غیرفوتبالى مانع نتیجه گیرى ماست

سرمربى تيم فوتسال شهردارى ساوه گفت: در این دیدار مجبور بودیم تنها با هفت بازیکن به میدان برویم و این موضوع کار ما را سخت کرده بود.

محسن حسن زاده سرمربى تیم فوتسال شهردارى ساوه در گفتگو با با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تساوى خانگى مقابل ارژن شیراز گفت: در این دیدار شاهد یک بازى یکطرفه بودیم که با وجود سلطه کامل بر بازى به دلایل مختلفى از بردن محروم شدیم. تیم ما به چند دلیل تحت فشار است که کمبود نفرات به دلیل آسیب دیدگى و محرومیت بارزترین آنهاست.

سرمربى تیم فوتسال شهردارى ساوه ادامه داد: در این دیدار مجبور بودیم تنها با هفت بازیکن به میدان برویم که این اتفاق با توجه به اینکه استراتژى ما در بازى، پرس از جلو است مانع از اجراى برنامه ها بود و فشار مضاعفى به بازیکنان وارد مى کرد. موقعیت هاى زیادى هم که ایجاد مى کنیم متاسفانه با کم دقتى و بدشانسى از دست مى رود. به نظر مى رسد بازیکنان تمرکز لازم را در چند بازى اخیر از دست داده اند که دلیل آن فشار هاى بیرونى است که بازیکنان را عصبى و کم تمرکز کرده است.

وی در پایان و در خصوص مشکلات تیم شهرداری ساوه اظهار داشت: این اتفاق به مسائل غیرفنى باز مى گردد که امیدواریم با مساعدت مسئولان شهردارى مرتفع گردد تا مجددا روند ابتداى فصل را به دست آوریم. به بازیکنان تیمم خسته نباشید مى گویم و متاسفم در دیدارهایى که با این کیفیت ظاهر مى شویم امتیازهاى مهمى را از دست مى دهیم. به طور حتم با برطرف شدن مشکلات مالى نتایج بهترى به دست می آوریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار