زایمان، بدون درد، رایگان+ آدرس

رییس بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: زایمان طبیعی بی درد و زایمان در آب در این مرکز درمانی رایگان انجام می شود.

زهرا خوب‌رو رییس بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای یافت آباد در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:در این مرکز درمانی از این پس زایمان طبیعی بدون درد با استفاده از گاز مورد استفاده در این روش و زایمان در آب در اتاق های خصوص مجهز و با امکانات مدرن و پیشرفته به طور رایگان انجام می شود. 

وی با اشاره به یکی از مزایای این اتاق های وی آی پی زایمان که در گذشته نبوده، گفت: یکی از اتفاقات خوب در این اتاق های خصوصی زایمان همراه بودن پدر در کنار مادر است. پدران می توانند در تمام طول زایمان کنار همسر خود بوده و در تسکین درد کمک کننده باشند.

زایمان، بدون درد، رایگان+ آدرس

خوب‌‌رو با بیان اینکه افتتاح این بخش به افزایش زایمان طبیعی کمک شایانی می کند، افزود: روزانه 200 تا 250 مورد زایمان طبیعی در این مرکزدرمانی واقع در منطقه محروم کشور انجام می شود که با افتتاح این اتاق های خصوصی کمک زیادی به افزایش زایمان طبیعی می شود.

رییس بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای یافت آباد با اشاره به ماما همراه اظهار داشت: برای هر اتاق خصوصی یک ماما همراه از ابتدا تا زمان زایمان در کنار خانم باردار برای کمک  و نظارت بر وضعیت مادر نظر گرفته شده، علاوه بر این در هنگام زایمان یک ماما مسئولیت به دنیا آوردن جنین را به عهده دارد البته برای حضور ماما خصوصی از خارج مرکزنیاز به دستور و شرایط خاص است.

وی افزود: در این بخش در قالب اتاق های خصوصی زایمان 20 ماما، 9 متخصص زنان و 3 متخصص اطفال فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۴:۵۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام هزینه زایمان چقده؟بابیمه البرز هم طرف قراردادهست؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۴:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
خیلی بیمارستانه خوبی خدا پزشک و پرستاراشوموفق کنه ازخداهرچه میخواید به شماگلهای بهشتی بده
Iran (Islamic Republic of)
اسراع
۲۳:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
خیلی خوب است اما ادرس نزده میشه ادرسش را بفرستید با تشکر
آخرین اخبار