مقدماتی جام جهانی

انگلیس 3 _ اسکاتلند 0/ سه شیرها پیروز نبرد بریتانیایی ها

انگلیس در مهمترین دیدار شب چهارم از گروه ششم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، موفق شد در خانه با نتیجه خوب سه بر صفر اسکاتلند را شکست دهد.

انگلیس 3 اسکاتلند 0/سه شیرها پیروز نبرد بریتانیایی هابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انگلیس در مهمترین دیدار شب چهارم از گروه ششم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، موفق شد در ویمبلی با نتیجه خوب سه بر صفر اسکاتلند را شکست دهد تا با کسب سومین پیروزی خود، با ۱۰ امتیاز، صدرنشین گروه ششم لقب گیرد.

دقیقه 24 شوت استرلینگ از راه دور به مدافع صورتی پوش حریف برخورد کرد ولی موج دوم حمله به زودی به راه افتاد و طی آن ارسال نه چندان بلند کایل واکر از سمت راست با ضربه سر دنیل استوریج به گوشه سمت چپ دروازه اسکاتلند رفت تا حساب کار 1-0 شود.

دقیقه 50 روی حرکت تند و تیز دنی رز از سمت چپ و ارسال رو به بیرون او به داخل محوطه جریمه اسکاتلند، این آدام لالانا بود که زودتر از همه با ضربه سرش توپ را به سمت دروازه گوردون هدایت کرد و اختلاف را به دو گل رساند.

دقیقه 61 رسال مواج وین رونی از روی نقطه کرنر روی تیر یک، با ضربه سر قدرتمند گری کیهیل پیش تاخته به گل سوم سه شیرها تبدیل شد.

در دیگر بازیهای این گروه مالت یک بر صفر از اسلوونی شکست خورد و اسلواکی نیز با چهار گل لیتوانی را مغلوب کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار