مظاهری از اخباری که سوشا را فیکس می کند؛

ابهام دروازه بان تیم ملی مقابل تیم سوریه

تیم ملی فوتبال ایران در حالی سه شنبه هفته جاری به مصاف سوریه می رود که انتخاب نهایی کارلوس کی روش برای حراست از دروازه تیم ملی مقابل سوریه همچنان مبهم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال آسیب دیدگی علی رضا بیرانوند و خط خوردن علی رضا حقیقی از جمع شاگردان کارلوس کی روش، انتخاب دروازه بان تیم ملی برای دیدار با سوریه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

با وجود این که کارشناسان فوتبال کشورمان قبل از دیدار با پاپوا گینه نو شانس بالایی برای محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی برای حراست از دروازه تیم ملی در این بازی تدارکاتی و همچنین دیدار با سوریه قائل بودند اما نیمکت نشینی دروازه بان تراکتورسازی برابر گینه نو و این که سوشا مکانی و رشید مظاهری هر کدام یک نیمه در دیدار دوستانه تیم ملی به میدان رفتند، ابهام ها درباره جانشین علی رضا بیرانوند در بازی با سوریه را افزایش داده است.

در همین زمینه گفت و گویی با نادر باقری کارشناس فوتبال کشورمان انجام دادیم.

باقری: مظاهری گزینه محتمل چارچوب دروازه ایران مقابل سوریه است

وی در خصوص انتخاب نهایی کارلوس کی روش برای حراست از دروزاه ایران مقابل سوریه، گفت: هرچند دعوت سوشا مکانی به تیم ملی پس از یک سال غیبت این دروازه بان در اردوهای تیم ملی می توانست انتقاداتی را به همراه داشته باشد اما کادرفنی تیم ملی به خوبی این وضعیت را مدیریت کرد. هر سه دروازه بان دعوت شده به اردوی نهایی شاگردان کی روش پیش از دیدار با سوریه در طول ماه های اخیر عملکرد خوبی داشته اند اما برای مشخص شدن دروازه بان تیم ملی در این دیدار حساس باید تا آخرین لحظات قبل از شروع بازی با سوریه صبر کرد.

باقری ادامه داد: البته با توجه به این که کی روش و گاسپار به محمدرضا اخباری اعتقاد کمتری نسبت به مظاهری و مکانی دارند و حتی در روزهایی که می توانستند به این دروازه بان شانس بازی بدهند از قرار دادن اخباری در چارچوب دروازه تیم ملی خودداری کرده اند، شانس بالایی برای دروازه بان تراکتورسازی قائل نیستم. از طرفی رشید مظاهری را می توان گزینه محتمل کادرفنی تیم ملی برای دیدرا با سوریه دانست.

مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس تهران درباره این که آیا رکورد گل نخوردن تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برابر سوریه هم تداوم می یابد یا خیر، تصرح کرد: ساختار دفاعی تیم ملی ایران در بازی های اخیر فوق العاده بود و فکر نمی کنم سوریه توان زدن گل به ایران را داشته باشد. شک ندارم هر دروازه بانی که در آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در چهارچوب دروازه تیم ملی قرار بگیرد، رکورد بسته ماندن دروازه تیم ملی را حفظ می کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار