نکیسا: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان و پرسپولیس گفت: با پیروزی در این دیدار راه صعود برای تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی هموار تر می‌شود.

نکیسا: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنمنیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار ایران با سوریه اظهار کرد: شاگردان کی‌روش در گروه سختی قرار داشتند اما خوشبختانه با نتایجی که مقابل ازبکستان و کره کسب کردند توانستند راه خود را برای صعود هموار کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: بازی مقابل سوریه دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم با پیروزی در این دیدار راه صعود هموارتر شود و برای اولین بار برای دو بار متوالی به جام جهانی صعود کنیم. با برد در این دیدار 80 درصد صعودمان به این رقابت‌ها قطعی است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دروازه‌بانان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: کی‌روش در تمام مسائل احاطه دارد و تمام دروازه‌بان‌هایی را که دعوت کرده را با بررسی مسائل فنی به اردو فراخوانده و حتما سوشا مکانی هم بر اساس قابلیت‌های فنی و کارایی که داشته به اردو دعوت شده است.

وی در مورد نسل جدید دروازه‌بان‌های کشور گفت: دروازه‌بان‌هایی که در حال حاضر در لیگ فعالیت می‌کنند، از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند و اگر جدیت و تلاش خود را بیشتر کنند بی شک به مانند گذشته دروازه‌بان‌های ما در آسیا بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

نکیسا در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان کشورمان بیان کرد: صعود به جام‌جهانی میتواند برای نسل‌های آینده کشورمان بسیار مفید باشد و فوتبال ایران را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار