شهرکرد؛

استاندار چهارمحال و بختياری عروج شهيد مدافع حرم را تسلیت گفت

استاندار چهارمحال و بختياری، عروج ششمين شهيد مدافع حرم از اين استان را تسليت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليمانی استاندار چهارمحال و بختياری در پيامی، شهادت محمدحسن قاسمی اشكفتكی ششمين شهيد مدافع حرم از اين استان را تسليت گفت.

متن كامل این پيام به شرح زیر است:

«بار ديگر يكي از جاماندگان قافله افتخارآفرينان ميدان ايثار و شهادت در كسوت مدافع حرم اهل بيت (ع) به دست گروهك هاي تكفيري به فيض عظيم شهادت نائل آمد.

اين شهيد با تأسي از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و با نثار جان خويش، پايمردي و صلابت، معرفت و غيرت اعتقادي و ملي خود را كه برگرفته از چشمه سار نوراني و معنوي سنت نبوي و فرهنگ تشيع علوي است، به زيبايي به تصوير كشيد.

بدينوسيله شهادت مدافعان سرافراز حرم اهل بيت (عليهم السلام) به ويژه شهيد والامقام محمدحسن قاسمي اشكفتكی مدافع حرم حضرت زينب (س) را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالي)، ملت شهيد پرور ايران اسلامي و به ويژه مردم چهارمحال و بختياري و خانواده هاي معزز اين شهيدان و از جمله خانواده اين شهيد بزرگوار تبريك و تسليت عرض نموده و از خداوند منان براي بازماندگان اين عزيزان، طلب صبر و اجر معنوي و براي آن شهيدان بهشت برين و همجواري با پيام آور عاشورا حضرت زينب كبري (س) را مسئلت مي كنم.»

گفتنی است: شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی ششمین شهید مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری است که نیمه اول مردادماه امسال به جمع شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه پیوست و پیکر پاکش اخیراً در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد.

اين بسیجی شهيد از نیروهای بخش درمانی بیمارستان های میدانی به عنوان تکنیسین بیهوشی بود که حین انتقال مجروحین جنگی در استان حلب سوریه، به دست تروریستهای تکفیری به شهادت رسید. 

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز هم از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 23 آبان با شرکت اقشار مختلف مردم از میدان 12 محرم تا میدان امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد برگزار و بعد از اقامه نماز، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.  

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.