توپ طلای فوتبال حق مسی و رونالدو نبود!

در سال های 2010 و 2013 توپ طلای فوتبال برای بهترین بازیکن جهان، نباید به لئو مسی و کریس رونالدو می رسید.

توپ طلای فوتبال حق مسی و رونالدو نبود!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی نشریات ورزشی معتبر قاره اروپا، در صورت استفاده از روش جدید برای انتخاب بهترین فوتبالیست جهان، این حق لیونل مسی نبود که در سال 2010 توپ طلای فوتبال را از چنگ دیگر بازیکنان درآورد و کریس رونالدو نیز نباید در سال 2013 به این جایزه دست می یافت.

با استفاده از روش جدیدی که امسال برای برگزیدن بهترین بازیکن جهان در نظر گرفته شده است، در سال 2010 این حق وسلی اسنایدر هلندی بود که به این جایزه دست یابد و 3 سال بعد نیز که کریس رونالدو بهترین فوتبالیست جهان شد، این جایزه باید به فرانک ریبری فرانسوی می رسید.

در روز نهم ژانویه سال جاری روش انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان دچار تغییراتی خواهد شد و اگر در آن دو سال نیز همین روش به کار گرفته می شد، در آن صورت ستاره های هلندی و فرانسوی توپ طلای فوتبال جهان را از آن خود می کردند.

بهترین فوتبالیست در سال 2016، روز نهم ژانویه سال جدید برگزیده می شود و فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) دیگر نقشی در انتخاب بازیکن سال فوتبال جهان نخواهد داشت، چرا که نشریه پرآوازه فرانس فوتبال این وظیفه را بر عهده خواهد داشت.

شایان ذکر است که فیفا و نشریه فرانس فوتبال در سال های 2009 تا 2015 با همکاری یکدیگر انتخاب برترین فوتبالیست جهان را عهده دار بوده اند که بازیکن سال فوتبال جهان با آرای سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی فوتبال کشورهای گوناگون و خبرنگاران رسانه ها برگزیده می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
حق مسی بود
سال2013 هم حقش بود امسال هم هس همیشه حقشو میخورن
آخرین اخبار