ارزشمندترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال

5 بازیکن جوانی که ارزشمندترین های فوتبال جهان هستند در سایت های معتبر ترانسفر مارکت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت های معتبر ترانسفر مارکت با ارزشترین بازیکنان جوان جهان هستند را معرفی می کند. این بازیکنان در لیگ هایی بازی می کنند که یکی از تاثیرگذارترین بازیکن ها به حساب می آیند و انتظار می رود در آینده نزدیک به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

5 بازیکن جوان گران قیمت و با ارزش جهان به شرح زیر هستند:

1 . آنتونی مارشیال : مهاجم 20 ساله تیم فوتبال منچستر یونایتد. وی اصلیتی فرانسوی دارد و برای تیم ملی کشورش نیز بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. مارشیال در سال 2015 جایزه پسر طلایی که به بهترین بازیکن جوان اعطا می شود را به دست آورد. وی 48 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

2. رحیم استرلینگ : بازیکن 21 ساله تیم فوتبال منچستر سیتی در تیم ملی انگلیس نیز توپ می زند. ارزش مارشیال در سایت ترنسفر مارکت معادل 45 میلیون یورو است. وی بازی های بسیار خوبی را برای این تیم انگلیسی به نمایش گذاشته است.

3. سائول نیگز : هافبک 21 ساله اتلتیکو مادرید و تیم زیر 21 سال اسپانیا. پست اصلی این بازیکن هافبک دفاعی است و یکی از آینده دارهای فوتبال به حساب می آید. سائول نیگز 35 میلیون یورو قیمت گذاری شده است. انتظار می رود که این بازیکن در سال های آتی جایگاهش در تیم ملی اسپانیا را نیز به دست آورد.

4. رناتو سانچز : جوان پرتغالی تیم بایرن مونیخ آلمان. بازیکن 19 ساله ای که با تیم ملی پرتغال قهرمان یورو 2016 نیز شد. این بازیکن جایزه پسر طلایی سال 2016 را به دست آورده است. سانچز 30 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

5. خوزه خمنز : بازیکن 21 ساله تیم اتلتیکو مادرید. این بازیکن اهل اروگوئه است و بازی های بسیار خوبی را برای تیم اتلتیکو مادرید از خودش به نمایش گذاشته است. تیم های بزرگ انگلیسی از جمله منچستر یونایتد به دنبال خرید این بازیکن جوان هستند. این مدافع 30 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

این بازیکنان آرزو دارند که روزی موفق شوند به درآمدی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برسند و به رقابت برای کسب توپ طلای فوتبال بپردازند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار