قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی خبر داد:

«رادیو نما» به صورت آزمایشی افتتاح شد/ چهار شبکه رادیویی، تصویری شدند

برای اولین بار در کشور فرصتی ایجاد شده است تا در فضای رسانه‌ای، رادیو از مزیت تصویر استفاده کند

«رادیو نما» به طور آزمایشی افتتاح شد/ چهار شبکه رادیویی تصویری شدندبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاح آزمایشی «رادیو نما» با حضور مهندس فهمی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی، جعفری قائم مقام معاونت صدا، احمدپور مدیر شبکه ایران، مدیر شبکه جوان و دیگر مدیران ارشد سازمان صدا و سیما امروز یکشنبه 23 آبان ماه برگزار شد.  
 
فهمی پس از افتتاح آزمایشی «رادیو نما» گفت:‌ پخش آزمایشی چهار شبکه رادیویی را به صورت تصویری شروع کردیم. رادیو جوان، ایران، آوا و قرآن بر روی گیرنده‌های دیجیتال، به صورت تصویری برای مردم قابل دریافت هستند.  
 
وی در خصوص اینکه «رادیو نما» در کشورهای دیگر هم قابل دریافت است، بیان کرد: ما رادیو نما را روی بسته ماهواره‌ای قرار داده‌ایم. کسانی که از روی ماهواره شبکه‌ها را دریافت می‌کنند، می‌توانند به صورت تصویری رادیو را ببینند.  
 
قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی ادامه داد: به این چهار شبکه تصویر اضافه شده و تصاویر آنها متناسب با برنامه‌ها پخش خواهد شد تا برای بینندگان رادیو جذاب باشد. تولیدات تصویری برنامه‌ها همه به عهده معاونت صداست.  
 
در ادامه مراسم جعفری قائم مقام معاونت صدا اظهار داشت: برای اولین بار در کشور فرصتی ایجاد شده است تا در فضای رسانه‌ای، رادیو از مزیت تصویر استفاده کند و مخاطبان می‌توانند صدا و تصویر رادیویی را با هم دریافت کنند.
 
در پایان هر دو مدیر خاطرنشان کردند، قرار است شبکه‌های دیگری به رادیو نما اضافه شوند و افتتاح رسمی رادیو نما بعد از ماه صفر انجام خواهد شد.  
 
انتهای پیام /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۵
سلام صبح بخیر خسته نباشید مزاحم شده ام عرضی خدمدتون داشته باشم واون بجای شبکه نمای و تصوبری ایران یا جوان شبکه ای رو لطف کنید طراحی کنید برای اطلاع از اخبار روز دنیا مثلا اخبار سیاسی و اقتصادی و مذهبیو انقلابی دنیارو بشنویم و نگاه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
سلام افتتاح این شبکه رو تبریک میگم و شبکه جالبیه جاهای دیدنی ایران رو همراه با آهنگ پخش میکنه. بازم تبریک و ممنون
آخرین اخبار