اردبیل؛

برگزاری 2 هزار نفر- ساعت آموزش استاندارد در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: دو هزار و ۲۰ نفر- ساعت برنامه آموزشی ویژه کارکنان استاندارد استان تا پایان سال جاری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی اظهار کرد: در نیمه نخست سال ۸۵۴ نفر- ساعت دوره آموزشی برگزار شده و ۴۲ درصد از برنامه آموزشی محقق شده است.

وی افزود: آموزش کارکنان با هدف آشنایی با شیوه‌های جدید احصا استاندارد کالا و خدمت، نحوه اندازه‌گیری و محاسبه، قوانین و مقررات و بایسته‌های استاندارد است.

مدیرکل استاندارد استان همچنین به اجرای چهار هزار و ۶۴۰ نفر- ساعت دوره آموزش مسئولان کنترل کیفیت اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست سال دو هزار و ۹۰ نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

علایی تحقق برنامه‌های آموزشی در این بخش را ۴۵ درصد عنوان و افزود: از ابتدای سال دوره‌های آموزشی از جمله ایمنی و بهداشت در صنعت و پیشگیری از حریق در واحد صنعتی برگزار شده است.

وی گفت: علاوه بر این دوره‌های آموزش استاندارد ملی و اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و همچنین استاندارد ۱۱۰۰ ویژه مواد غذایی ارگانیک برگزار شده است.

مدیرکل استاندارد استان انتخاب دوره‌ها را متناسب با نیاز روز جامعه به استانداردسازی کالا و خدمات دانست و تأکید کرد: در دوره‌های آموزشی از ظرفیت اساتید مجرب استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.