بیرجند؛

افتتاح اولین نمایشگاه تمام ایرانی کتاب کودک، در طبس

اولین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، سرگرمی و کمک آموزشی در طبس افتتاح شد.

افتتاح اولین نمایشگاه تمام ایرانی کتاب کودک، در طبسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛اولین و بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، سرگرمی و کمک آموزشی در طبس ظهر امروز با حضور معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر افتتاح شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب کودک طبس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این نمایشگاه در آستانه هفته کتاب و کتابخوابی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی محصولات ایرانی در زمینه های آموزشی، سرگرمی و ابزار آلات کمک آموزشی به مهدهای کودک و پیش دبستانی ها برپاشده است.

مهاجری افزود: تمامی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از بهترین و شناخته شده ترین انتشارات سطح کشور و تمام ایرانی بوده و برای حمایت از تولید کنندگان داخلی، هیچ گونه محصول غیر ایرانی در نمایشگاه به فروش نمی رسد.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولات مختلفی از قبیل کتاب های کودک و نوجوان، هوش و سرگرمی و انواع بازی ها برای سنین مختلف از سه ماه به بالا موجود است که با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب کودک طبس افزود:در این نمایشگاه، محصولات کمک آموزشی برای کودکان خاص و دیر آموز نیز وجود دارد که به دلیل گرانی لوازم کمک آموزشی آنها، با تخفیف بیشتری نسبت به سایر محصولات به فروش می رسد.

گفتنی است کاتالوگ محصولات مورد نیاز برای کودکان نابینا و ناشنوا دراین نمایشگاه موجود است که در صورت سفارش در اسرع وقت ارائه خواهد شد.

اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک، سرگرمی و کمک آموزشی طبس در محل سر درب باغ تاریخی گلشن، دوشنبه تاجمعه این هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۳ پذیرای عموم بازدید کنندگان خواهدبود.

مدارس و مهدهای کودک نیز می توانند صبح ها به صورت اختصاصی از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.