ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری/ فردا آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در تکمیل‌ ظرفيت‌ آزمون‌ سراسری سال‌ 95 خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفـت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته های جدید و تکمیل ظرفیت برخی رشته های نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون 95 از روز یک شنبه 23 آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و تا صبح امروز تعداد 5 هزار و 562 داوطلب ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان با نمره کل مساوی و یا بزرگ تر از یک (با توجه به کارنامه نتیجه عملی اولیه) می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج تا فردا  26 آبان با مراجعه به سایت سنجش و اطلاع از کد رشته محل های مربوط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد محل اقدام و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

توکلی اظهار داشت: در آن دسته از رشته هایی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد متقاضیان اعم از اینکه در آزمون 95 ثبت نام نموده یا ننموده اند نیز می توانند متقاضی شوند.

وی افزود:آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام نکرده اند با پرداخت مبلغ 180 هزار ریال نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ظرفیت پذیرش 13 هزارو 672 نفر است که از این تعداد 6 هزار و 415 نفر برای دوره روزانه 3 هزار و 352 نفر برای نوبت دوم(شبانه)، 207 نفر دوره نیمه حضوری، 2 هزار و 830 نفر برای دانشگاه تربیت شهید رجایی، 111 نفر برای پردیس خودگردان و 757 نفر برای دوره مجازی دانشگاه دولتی پذیرش می شوند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار