مقدماتی جام جهانی

امارات 2 عراق 0/رقابت در گروه دوم پیچیده تر شد

امارات امشب در ورزشگاه محمد بن زید ابوظبی میزبان عراق بود که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود امارات پایان یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آخرین مسابقه دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بین تیم های امارات و عراق برگزار شد که در نهایت امارات میزبان موفق شد با دو گل مهمانش را شکست دهد و  اوضاع مدعیان گروه دوم را بیش از پیش پیچیده کند.

در این مسابقه که  در استادیوم محمدبن زائد ابوظبی برگزار شد، امارات در نیمه اول با گل دقیقه 26 احمدخلیل از حریف خود پیش افتاد. تلاش دو تیم در نیمه دوم تا واپسین ثانیه های مسابقه ثمری نداشت تا این که اسماعیل مطر در دقیقه 90 گل دوم را برای امارات به ثمر رساند به این ترتیب مسابقه با نتیجه دو بر صفر خاتمه یافت.

با این نتیجه امارات 9 امتیازی شد و به رتبه چهارم رسید و رقابت در بالای جدول این گروه را بسیار نزدیک کرد. در این گروه عربستان و ژاپن با 10 امتیاز اول و دوم اند و استرالیا و امارات با 9 امتیاز سوم و چهارم هستند.عراق هم 3 امتیازی باقی ماند و با فاصله ای 6 امتیازی نسبت به امارات در رده پنجم گروه ماندگار شد اما اختلاف این تیم با بالانشینان گروه بیشتر و امیدهای این تیم برای رسیدن به جام جهانی بیش از پیش رنگ باخت. تایلند با یک امتیاز آخرین تیم این گروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار