10 بازیکن جوان آینده دار "فیفا 2017"

این گزارش به معرفی 10 بازیکن برتری که در بازی فیفا 2017 پتانسیل پیشرفت زیادی دارند،‌ می پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی فیفا 2017 یکی از بازی های ویدئویی است که از طریق مشورت با تحلیل گران فوتبالی ساخته می شود و محبوبیت خاصی در میان گیمرها دارد.  
این گزارش به معرفی 10 بازیکن برتر جوان این بازی که پتانسیل پیشرفت بالایی دارند می پردازد. 

10 بازیکن جوانی که در فیفا 2017 به آنها بها داده شده است!

1 . دله علی : هافبک 20 ساله انگلیسی که در تیم تاتنهام انگلیس بازی می کند. این بازیکن تنها 20 سال دارد و در انگلیس به بازیکنی مطرح تبدیل شده است. 

قدرت کلی : 80

پتانسیل پیشرفت : 90

2. عثمان دمبله : بازیکن 19 ساله فرانسوی که به عنوان یکی از پدیده های روز فوتبال شناخته می شود. این بازیکن به عنوان مهاجم بازی می کند و تاثیر بسزایی در تیمش دارد. 

قدرت کلی : 77
پتانسیل پیشرفت : 90

3. رناتو سانچز : هافبک پرتغالی که تنها 19 سال دارد و در تیم بایرن مونیخ آلمان بازی می کند. سانچز با جایزه پسر طلایی 2016 که به بهترین بازیکن جوان اعطا می شود نیز دست یافت.

قدرت کلی :‌78

پتانسیل پیشرفت : 90

4. انتونی مارشیال : دیگر بازیکن جوان فرانسوی که به عنوان یکی از بهترین های دنیا شناخته می شود. مارشیال تنها 20 سال دارد و درتیم ملی فرانسه و باشگاه منچستر یونایتد بازی می کند. این بازیکن در سال 2015 به عنوان بهترین بازیکن جوان تاریخ انتخاب شد. 

قدرت کلی :‌ 82

پتانسیل پیشرفت : 90

5.  مارکو آسنسیو : هافبک هجومی 20 ساله تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید که به عنوان استعداد آینده این باشگاه شناخته می شود. آسنسیو سابقه بازی در تیم زیر 21 سال اسپانیا را نیز در کارنامه اش دارد. 

قدرت کلی : 81

پتانسیل پیشرفت : 89


6. الن هیلالوویچ‌: بازیکن 20 ساله ای که ایوان راکیتیچ جدید کرواسی لقب گرفته است و محصول آکادمی لاماسیا است. وی در پست هافبک هجومی بازی می کند. در حال حاضر هیلالوویچ در تیم هامبورگ آلمان بازی می کند.

قدرت کلی : 79

پتانسیل پیشرفت : 89

7. کورت زوما : بازیکن 22 ساله تیم چلسی انگلیس که در 16 سالگی به دنیای فوتبال معرفی شد. این بازیکن اهل فرانسه است و در پست دفاع توپ می زند اما قابلیت بازی به عنوان هافبک دفاعی را نیز دارد. 

قدرت کلی : 80

پتانسیل پیشرفت :‌89

8.  کینگزلی کومن :‌بازیکن 20 ساله ای که یکی از بهترین های تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو 2016 بود.  این بازیکن به صورت قرضی از یوونتوس به بایرن مونیخ انتقال یافته و برای این تیم آلمانی توپ می زند. پست او وینگر و یا مهاجم است.

قدرت کلی : 81

پتانسیل پیشرفت : 88

9.  محمود داهود : بازیکن که اصلیتی سوریه ای دارد اما برای تیم زیر 21 ساله های آلمان بازی می کند. این بازیکن 20 ساله در تیم مونشن گلادباخ آلمان توپ می زند که البته بسیاری از تیم های اروپایی به دنبال خرید وی هستند. 

قدرت کلی :80

پتانسیل پیشرفت : 88

10.  سائول نیگز : هافبک دفاعی تیم اتلتیکو مادرید که در تیم ملی اسپانیا نیز بازی می کند. این بازیکن 21 ساله سابقه بازی در تیم زیر 21 ساله های اسپانیا را در کارنامه اش دارد و به دلیل عملکرد بسیار خوبش در فاز دفاعی مورد توجه بسیاری از تیم های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

قدرت کلی :‌80

پتانسیل پیشرفت : 88

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
فقط رناتو سانچز واندره سیلوا
آخرین اخبار