سمنان;

اجرای طرح بهینه سازی شبکه توزیع برق در سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان از اجرای طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی 132 هزار متر شبکه توزیع برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سیدمحمد حسینی نژاد با بیان این که عملیات احداث 63 هزار و 860 متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی از شروع امسال تاکنون به اجرا درآمده گفت: طرح اصلاح 68 هزار و 140 متر شبکه توزیع برق ، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.
وی با اشاره به این که بهره برداری از 123 ایستگاه هوائی توزیع برق برای متقاضیان وایجادظرفیت جدیدجهت مشترکین به انجام رسیده افزود: سرویس و بهسازی 72 دستگاه پست هوائی توزیع برق ، از دیگر فعالیت هائی است که در واحدهای اجرائی این شرکت عملیاتی گشته است.
وی اضافه کرد: نصب 790 دستگاه سرچراغ و بهینه سازی 1 هزار و 925 چراغ ، برای پایداری و بهبود سامانه روشنائی معابر استان انجام شده است .
 حسینی نژاد با عنوان این که از آغاز امسال تا زمان حاضر پنج هزار انشعاب جدید نصب شده تصریح کرد: هم اینک شرکت توزیع برق استان به بیش از 355 هزار مشترک برق خدمات دهی می نماید.
وی خاطر نشان ساخت : به منظور بهره برداری از پروژه های ذکر شده در بخش های مختلف ، مبلغ 74 میلیارد و 350 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است
انتهای پیام / ه
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار