اعزام تیم ملی بوکس جوانان به روسیه لغو شد/ رئیس فدراسیون پاسخگوی خبرنگاران نیست

تیم ملی جوانان بوکس کشورمان به مسابقات جهانی روسیه اعزام نشد و همین امر باعث وجود اختلافاتی در بین مربیان بوکس شده و رییس فدراسیون حاصر به پاسخگویی نیست.

به گزارش خبرنگار توپ وتورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعزام تیم ملی جوانان بوکس کشورمان که قرار بود اواخر آبان ماه به مسابقات جهانی روسیه اعزام شود، به علت ناکامی در مسابقات قهرمانی کشور از سوی مسئولان فدراسیون بوکس لغو شد. همین امر باعث بروز اختلافاتی در بین مربیان بوکس شده است.

چندی پیش فدراسیون بوکس از توافق فدراسیون بوکس با دو مربی کوبایی برای هدایت تیم ملی خبرداد که این مربیان حداکثر یک ماه بعد به ایران سفر می کنند تا توافق های نهایی در این خصوص صورت گیرد. نزدیک به دو ماه از انتشار این خبر می گذرد اما هنوز خبری از مربیان بوکس کوبایی نیست.

تیم ملی بوکس پس از ناکامی مطلق در المپیک ۲۰۱۶ و حضور کوتاه با تنها یک نماینده هنوز هیچ تمرینی نداشته است و آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا از بی اهمیتی به سر می برد. 

علت تاخیر ورود مربیان کوبایی به کشور هنوز مشخص نیست، اما فدراسیون بوکس این اطمینان را داده که آنها به زودی کار خود را آغاز می کنند.

دانشمند دبیر فدراسیون در خصوص اعزام نشدن تیم ملی جوانان گفت: تصمیم گیری از سوی کمیته فنی مسابقات بود و از آنجایی که به مسائل فنی اشراف بیشتری دارند، به صلاحدید آن ها تیم اعزام نشد.

 وی خاطرنشان کرد: این مساله در مجموع نظر کمیته فنی بود و جایگزینی هم برای نفرات اعزامی نداشتیم. مدت ها بود اسامی این تیم رد شده و کاری نمی توانستیم برای جایگزینی و اعزام بوکسورهای دیگر انجام دهیم،چرا که اسامی این بازیکنان ثبت شده بود. مسابقات

قهرمانی کشور هم آزمایشی بود که سربلند بیرون نیامدند و تشخیص دادیم اعزام این تیم به مسابقات جهانی لغو شود. چرا که تیم ملی جوانان در حد و اندازه مسابقات جهانی نبود.

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا رئیس فدراسیون بوکس پاسخگوی خبرنگاران نیست افزود : رئیس فدراسیون بعد المپیک تشخیص داده مصاحبه ای با رسانه ها نداشته و به امور داخلی فدراسیون بپردازد.

 دانشمد خاطرنشان کرد : مربیان کوبایی هم به زودی برای امضا و توافقات نهایی به ایران سفر می کنند. هدف ما از قرارداد با مربیان کوبایی بازی های آسیایی جاکارتا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار