کربکندی:

فوتبال ایران و سوریه در زمین غیر استاندارد بود/کی روش روی تیم ملی تسلط و شناخت زیادی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازی ایران و سوریه مبارزه برای گل بود و نمی‌شد اسمش را فوتبال گذاشت.

کربکندی:فوتبال ایران و سوریه در زمین غیر استاندارد بودرسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ گفت: جای تعجب دارد که اجازه‌ی بازی در چنین شرایطی داده شده است. بازی را می‌شود این گونه معنا کرد (جنگیدن در زمین غیر استاندارد).

وی ادامه داد: هردو تیم بدون هیچ ریسکی فقط توپ را به سمت دروازه تیم حریف دور می‌کردند و این که سوریه فقط به دنبال گرفتن امتیاز بود و محرومیت بازیکنان؛ تأثیری در این بازی نداشت.

وی ادامه داد:‌اگر بازیکنان محروم دیگه‌ای هم بودند اوضاع تغییری نمی‌کرد و نظرم این است که بازیکنان در این بزن بزن، در حد توانشان جنگیدند.

وی در مورد عملکرد داور گفت:‌ به دلیل درگیری‌های زیاد فیزیکی قضاوت بازی سخت بود و داور خیلی قدرتمند نبود و به نظر گلی که به ثمر رسید آفساید نمی‌آمد و اگر گل اعلام می‌شد تکلیف تیم ما روشن می‌شد و برنده بازی می‌شدیم.

جهانبخش و موقعیت مناسبی را از دست داد

وی ادامه داد: جهانبخش موقعیت‌هایی داشت برای مثال اگر در زدن ضربه سر دقت می‌کرد شاید تیم به گل می‌رسید و نظرم این است که نمی‌شد بازیکنان را از لحاظ فنی بررسی کرد چرا که بازی در گل و آب دشواری‌های زیادی به همراه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کی‌روش از دو هافبک دفاعی استفاده کرده بود گفت:‌کی‌روش با توجه به این که تیم ملی سوریه بازی مستقیم انجام می‌دهد از دو هافبک دفاعی استفاده کرده بود اما در کل این تشخیص مربی بوده و باید به نظر مربی احترام گذاشت.

 مالزی ورزشگاه‌های بهتری هم دارد

وی ادامه داد: شرایط بازی قابل قبول نبود و مالزی ورزشگاه‌‌های بهتری دارد. سوریه به دلیل عقب افتادگی و شرایط نامساعد کشوری برای امتیاز گرفتن به هر چیزی متوسل می‌شود که این شیوه غیره ورزشی است و باید مسئولان رسیدگی کنند.

وی درمورد وضعیت ایران در گروه خودش گفت: 3 تا بازی در خانه داریم و امیدواریم که بتوانیم که از هر بازی امتیاز کامل کسب کنیم. در خانه کره و قطر هم می‌توانیم امتیاز بگیریم.

وی در پایان در مورد خداحافظ کی‌روش بعد از جام‌جهانی گفت:‌ برای هر مربی حضور در جام‌جهانی مهم است. نظرم این است که کی‌روش تیم را از نو و با بازیکنان جوان ساخته است و شناخت کافی نسبت به تیم و بازیکنان دارد و خداحافظی‌اش به نفع تیم ملی نیست. وی تیم ملی را بی‌حاشیه کرده است و تسلط کاملی روی تیم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار