اردبیل؛

بسیج مایه عزت،دوام و بقاء کشور است

استاندار اردبیل گفت: بسیج مایه عزت، دوام و بقاء کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش با بیان اینکه فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)در خصوص تشبیه بسیج به مدرسه عشق و شجره طیبه، جملات الهی و ماندگار است افزود: بسیج مختص به یک گروه و نهاد نیست،بلکه متعلق به همه اقشار جامعه است و هیچ قشری در کشور نیست که در جبهه ها حضور فعال نداشته باشد و شهید و جانباز تقدیم انقلاب نکند.

وی گفت: بسیج سرمایه اجتماعی است و اگر بخواهیم در مقابل آسیب های اجتماعی منفعل عمل نکنیم باید سرمایه های اجتماعی را افزایش دهیم و حلقه های صالحین بسیج یکی از این سرمایه هاست و همگان اعم از اداری و غیر اداری وظیفه داریم.

استاندار اردبیل بر برگزاری با شکوه هفته بسیج و مشارکت، همکاری و حضور فعال همه نهادها و دستگاههادر برنامه های هفته گرامی داشت بسیج تاکید کرد .

خدابخش با بیان اینکه عملکرد مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی، یکی از شاخص هایارزیابی مدیران استان است اظهار داشت: میزانتلاش و فعالیت مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی، میزان شناخت روحیه بسیجی و جهادی آنان است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان استان اردبیل نقش مهمی درطول هشت سال دفاع مقدسایفا کردند، برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازاریان استان با محوریت شهید دیده بان را ستود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، بسیج ، مایه ، عزت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار