با استقرار کادر درمانی تامین اجتماعی انجام می‌شود

ویزیت رایگان روزانه بیش از ۷۰۰ زائر اربعین در بیمارستان صحرایی مهران و شلمچه

مسئول بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی از استقبال مردم از ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان بیمارستان صحرایی این سازمان در مرز مهران و شلمچه به زائران کربلای معلی خبر داد و گفت: این بیمارستانهای صحرایی روزانه ظرفیت پذیرش ۷۰۰ زائر اربعین را دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی خسروانی مقدم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شروع جاذبه‏ مغناطیس حسینى در روز اربعین است، اظهار کرد: از یک ماه پیش با استفاده از تجربیات سال گذشته، کادر درمانی مجهزی را برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی کردیم‌.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به استقبال بی‌نظیر زائران ایرانی از بیمارستان صحرایی مستقر در مرز مهران و شلمچه گفت: این بیمارستان روزانه ظرفیت پذیرش 700 زائر بیمار را دارد  اما با توجه به ازدیاد جمعیت پیش‌بینی می‌شود روزهای نزدیک اربعین ظرفیت آن بیش از این افزایش پیدا کند‌.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان صحرایی در دو منطقه مرزی مهران و شلمچه تاکنون بیش از 3 هزار نفر از زائران عتبات عالیات را به‌صورت رایگان ویزیت و درمان کرده است،  افزود: در این بیمارستان، مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی با  همکاری مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با حضور یک تیم از کادر پزشکی و درمانی مجرب به ارائه خدمات درمانی و دارویی مطلوب می پردازند‌.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت این دو بیمارستان صحرایی از ٢٣ آبان بوده است، تصریح کرد: ارائه خدمات این بیمارستانها تا پایان مراسم اربعین و  تا چهارم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

خسروانی مقدم یادآور شد: این خدمات شامل ویزیتهای تخصصی داخلی‌، جراحی‌، اطفال‌، دندانپزشکی و پزشک عمومی‌،  آزمایشگاه، داروخانه و تزریقات و پانسمان خواهران و برادران است که به‌صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود‌.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار