حامدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عبور وقایع پیرامون از صافی احساس و ادراک/ شفافیت از قلب آغاز می شود

در این جهان آرمانی، همه چیزها آنقدر واضح و شفاف حضور دارند که مانع دیده شدن هیچ چیز پس و پشت خود نیستند.

عبور وقایع پیرامون از صافی احساس و ادراک/ شفافیت از قلب آغاز می شود
به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمندان مسیر پیچیده‌ای از به کارگیری مدیوم های هنری را پشت سر گذاشته اند؛ استفاده از مواد و مصالح جدید در هنر عموما کوششی در یافتن رابطه میان زیبایی شناسی و تجدد است. بسیاری از هنرمندان کشف ظرفیت های بصری به واسطه پلکسی گلس (ابزار نقاشی) نه تنها تاکیدی بر این رابطه نیست که برعکس نمایش ابعاد عاطفی هنرمند را عریان می کند.
 
آهو حامدی، عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بیانیه نمایشگاه نقاشی خود گفت: من با چشم قلبم به بیرون نگاه می کنم و حال آنچه مشاهده می کنید، عبور وقایع پیرامون از صافی ادراکات و احساساتم است که چنین مختصاتی را به وجود آورده است.  
 
در این جهان آرمانی، همه چیز آنقدر واضح و شفاف حضور دارد که مانع دیده شدن هیچ چیز پس و پشت خود نیست.
 
وی افزود: تغییر مدیوم از به چالش کشیدن خودم و محدودیت های نگاهم آغاز شد. مسیری نه چندان کوتاه که باز مرا به همان چارچوب های حسی ادراکات و متعلقاتم ،- چه با آبرنگ یا دوخت و دوز و چه با ورق های پلکسی - نهایتا به خروجی هایی مشابه منتهی می شود.
 
گفتنی است؛ آثار این هنرمند تا کنون در تهران، لندن و زوریخ به نمایش درآمده است. همچنین این نمایشگاه از 21 آبان تا 2 آذر ماه سال جاری از ساعت 16 تا 20 در گالری هما دایر است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار