ایلام؛

شرایط برای بازگشت زائران از مرز مهران فراهم است

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان از فراهم بودن امکانات برای بازگشت روزانه بیش از 120 تا 150 هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حشمت اله عسگری گفت :  با هماهنگی بین همه دستگاه ها برای بازگشت زائران برنامه ریزی شده و امیدواریم این فرآیند در کمال امنیت انجام و همه زائران سلامت به کشور باز گردند.

وی تاکید کرد : از فردا بازگشت با ورود تعداد بیشتری از زائران ادامه پیدا می کند که با تدابیر اتخاذ شده درصددیم بدون هیچ مشکل و محدودیتی بتوانیم آنها را از مرز مهران خارج و به شهرهای مبدا روانه کنیم.

وی برپایی بیش از 10 هزار تخته چادر توسط هلال احمر، تعطیلی مدارس مهران و تجهیز آنها، مساجد و تکایا، اردوگاه های بزرگ سپاه و ارتش برای اسکان اضطراری شبانه زائران باز گشته به کشور از جمله این اقدامات برشمرد.

عسگری همچنین از تامین مواد غذایی در موکب های فعال در مهران و سایر شهرستان های مسیر تردد زائران خبر داد و افزود: وضعیت این موکب ها بطور مرتب رصد می شود و با کمک خیران و دستگاه های دولتی و مردم استان و سایر نقاط کشور خدمات رسانی به زائران و پذیرایی از آنان همچنان ادامه دارد.








انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.