سمنان;

مجوز خروج برای کامیون های حامل کمک های مردمی به اربعین

مجوز خروج موقت برای ده ها کامیون حامل کمک‌های مردمی این استان در گمرک سمنان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر کل گمرک استان سمنان گفت : این کمک‌های مردم پس از ورود به گمرک سمنان بدون معطلی و ارزیابی و طی تشریفات قانونی راهی عتبات و عالیات شدند.
علی سعدالدین تصریح کرد: این کامیون‌ها حامل مقادیر زیادی برنج، پتو، نان، نوشیدنی‌های مختلف، میوه، خشکبار، انواع موادغذایی و...بودند که از سوی اقشار مختلف مردم اهداء شده بود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کامیون‌های حامل کمک‌های مردمی شهروندان سمنانی، در این مدت مقدمات اعزام کامیون‌های حامل کمک‌های مردمی شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر نیز پس از مراجعه به گمرک سمنان و طی تشریفات گمرکی فراهم شده است.
سعدالدین یادآوری کرد: مجوز خروج موقت کامیون‌ها و پروانه ترانزیت این کمک‌ها به مقصد دو شهر مذهبی کربلا و نجف صادر شده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان با تقدیر از مردم متدین این استان، ارسال این کمک‌ها را نشانی از ارادت و عشق عمیق مردم این استان به اهل‌بیت(س) و راه سرخ کربلا ارزیابی کرد.
وی تصریح کرد: این نذورات و کمک های مردمی عمدتا به موکب های استان سمنان در نجف و کربلا منتقل و برای پذیرایی از زوار اربعین در این دو شهر به مصرف می رسد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار