صلاحدیدی که به لغو اعزام بوکسورها منجر شد

مربی بوکسورهای جوان ،لغو سفر به مسابقات جهانی را به صلاح بوکسورهای جوان دانست.

به گزارش خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعزام تیم ملی جوانان بوکس کشورمان که قرار بود اواخر آبان ماه به مسابقات جهانی روسیه اعزام شود، به علت ناکامی در مسابقات قهرمانی کشور از سوی مسئولان فدراسیون بوکس لغو شد. همین امر باعث بروز اختلافاتی در بین مسئولان بوکس کشورمان شد.

امید رشید در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی بوکس جوانان پس از لغو اعزام به مسابقات جهانی روسیه اظهار کرد: مسابقات جهانی طی روزهای 27 آبان الی 4 اذرماه به میزبانی روسیه در حال برگزاری است.

وی افزود: لغو اعزام تیم ملی بوکس جوانان به مسابقات جهانی به صلاحدید مسئولان کمیته فنی و زیر نظر فدراسیون انجام شد و مواجه شدن با عملکرد ضعیف ملی پوشان در مسابقات قهرمانی کشور این امر محقق و این تصمیم گرفته شد و منجر به لغو سفر ملی پوشان شد.

مربی تیم ملی جوانان گفت:با توجه به این مساله ما زمان چندانی برای برگزاری اردوها و جبران مشکلات بوکسورهای جوان نداشتیم . به عقیده من این موضوع به صلاح ملی پوشان بود و در حال حاضر  منتفی شده. ما به خواسته مسئولان فدراسیون احترام گذاشتیم و ترجیح می دهم در این خصوص اظهار نظر نکنم.

وی از برگزاری اردو تیم ملی جوانان با بوکسورهای جوان جدید خبر داد و گفت:20 بوکسور جوان از عصر امروز به مدت 3 هفته در محل آکادمی ملی المپیک در اردو شرکت می کنند و مقرر شده برای آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی جوانان به همراه 7 بوکسور انتخابی این اردو ،اواخر آذرماه به منظور شرکت در دیدارهای تدارکاتی به آذربایجان سفر کنیم.

رشید خاطرنشان کرد:ما سال آینده مسابقات آسیایی جوانان را پیش رو داریم و تیم را برای حضوری پرقدرت در این مسابقات آماده می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار