اهواز؛

بازگشت زائران اربعین از مرزهای خوزستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان از بازگشت بیش از ۳۸۵ هزار زائر کربلا از مرزهای شلمچه و چذابه به کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مسعود مصدقی، مدیرکل حمل و نقل  و پایانه های خوزستان از تردد ۹۹۹ هزار و ۸۷۹ نفر از مرز شلمچه از اول ماه صفر تا نیمه شب دیروز خبر داد و گفت: تا کنون ۶۳۵ هزار و ۶۹۶ نفر از مرز شلمچه خارج و ۳۶۴ هزار و ۱۸۳ زائر ایرانی و غیرایرانی نیز از این مرز وارد کشور شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد شمار ایرانیان خارج شده ۵۲۲ هزار و ۴۴۵ نفر است و ۳۵۵ هزار و ۲۱۴ زائر ایرانی نیز از این مرز وارد کشور شدند.

مدیرکل حمل و نقل  و پایانه های خوزستان به تردد اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه هم اشاره کرد و گفت: از اول صفر ۱۱۳ هزار و ۲۵۱ نفر از اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه عازم عراق شدند  و هشت هزار و ۹۶۹ تبعه خارجی هم از این مرز وارد ایران شدند تا عازم کشورشان شوند.

مصدقی در ادامه به میزان تردد از مرز چذابه هم اشاره کرد و افزود: ۶۵۱ هزار و ۶۸۱ نفر از مرز چذابه تردد کردند که از این تعداد ۴۴۳ هزار و ۵۹۸ نفر از مرز خارج و ۲۰۸ هزار ۸۳ نیز وارد شدند.

وی ادامه داد: ۴۴۰ هزار و ۷۷۹ زائر ایرانی و دو هزار و ۸۱۹ غیرایرانی نیز از مرز چذابه خارج شدند و ۲۰۶ هزار و ۳۷۱ زائر ایرانی و یک هزار و ۷۱۲ هزار نفر از اتباع بیگانه نیز از این مرز وارد کشور شده اند .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار