اراک؛

باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی

رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از باز بودن تمام محورهای استان مرکزی در پی بارش برف خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان دقایقی پیش با اشاره به مه آلود بودن و بارش برف و باران در سطح محورهای مواصلاتی استان از رانندگان خواست که در هنگام رانندگی، تجهیزات زمستانی لازم را با خود به همراه داشته باشند.
سرهنگ "ایرج كهریزی" اظهار داشت:‌با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی، اغلب محورهای مواصلاتی استان از جمله محورهای اراك– سلفچگان، اراك –توره،اراك-فراهان و اراك- خمین و... دچار مه گرفتگی و لغزندگی است.
وی با اشاره به باز بودن تمامی محور های مواصلاتی استان بیان داشت:در پی بارش نزولات آسمانی، هم اکنون پلیس و سایر نیروهای امدادی در سراسر محورهای مواصلاتی استان در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی شهروندان خواست به هنگام رانندگی حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی  لازم را با خود به همراه داشته باشند.
این مقام انتظامی در پایان افزود:از رانندگان انتظار می رود در مسیر تردد خود، همواره با سرعت مطمئنه حرکت كرده و نهایت همكاری را با تمامی نهادهای خدمت رسان در سطح محورهای مواصلاتی داشته و همواره به یاد داشته باشند كه دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.