با صدور پیامی؛

رئیس خانه احزاب درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت

رئیس خانه احزاب با صدور پیامی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

رئیس خانه احزاب درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: رحلت مرجع جلیل القدر تشیع حضرت آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، یار دیرین امام و رهبری و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان مردم عزیزمان گردید.

این پیام می افزاید: آن مجتهد والامقام و فرهیخته اندیشمند،که قلبی آکنده از عشق به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشت،همواره از مبلغان و مروجان حقیقی اسلام ناب محمدی بودند.یقینا میراث معرفتی و سلوک معنوی که ازخود به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی بخش برای همیشه به یادگار گذاشت، به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش های الهی جاودانه خواهد ماند.

حشمتیان اورده است: ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر( عج)،مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و هموطنان عزیز ودوستدارنش درسراسر گیتی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماییم».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار