صیدانلو:

جایزه ویژه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به پاس تلاش آموزش ایران بود

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با تلاش روسای استانی و همکاران فدراسیون در راستای اقدامات آموزشی جایزه ویژه فدراسیون جهانی به ایران تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جایزه ویژه سال ۲۰۱۷ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به فدراسیون اتومبیلرانی ایران تعلق گرفت. 

محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون این خبر اظهار کرد: بنابر تلاش بسیاری که روسای استانی و همکاران ما در کمیته های مختلف فدراسیون در حوزه آموزش داشتند؛ ریاست فدراسیون جهانی اتومبیلرانی طی یک نمابر رسمی اعلام کرد به پاس تلاش و برنامه های انجام شده در ایران، جایزه ویژه سال ۲۰۱۷ اتومبیلرانی را به ایران اهدا خواهد کرد.

صیدانلو یادآور شد: در چندماه اخیر از سوی ما پیشنهاداتی برای توسعه رشته اتومبیلرانی در خاورمیانه به فدراسیون جهانی ارائه شد که مورد توجه آنها قرار گرفت و مقرر شد این بسته های پیشنهادی در اجلاس جهانی FIA اتومبیلرانی که هفته آینده در اتریش آغاز خواهد شد؛ مطرح شود.  

وی افزود: میزبانی مسابقات اتومبیلرانی رالی مرک ۲۰۱۷ به ایران داده شد که این رقابتها در شیراز برگزار می شود. همچنین در رشته موتورسواری، با میزبانی یک راند از مسابقات قهرمانی جهان کراس به صورت شفاهی موافقت شد که با رایزنی های انجام گرفته از سوی ما، در اجلاس جهانی موتورسواری آلمان رسما ابلاغ خواهد شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار