ساری،

کشف 38 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 38 میلیارد ریالی کالای قاچاق در آبان امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندرانگفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح سراسر ی مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکي، دخاني، ترانزيتی و فرآورده های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در آبان ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجر درآمد.
فرمانده انتظامی مازندران ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با حساسيت، پيگيري و رصد قاچاقچيان و در راستاي ماموريت هاي محوله، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.
سردار میرفیضی، با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، گفت: کشف بیش از 19 تن برنج قاچاق، ،94 هزار و 540 نخ سیگار قاچاق خارجی، هفت دستگاه موتور سیکلت حجم سنگین قاچاق، 31 هزار عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی ، 10 تن چوب آلات جنگلی قاچاق از جمله کشفیات کالای قاچاق بوده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در آبان ماه سال جاری را بیش از 38میلیارد و 956 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 241 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد و در این ارتباط تعداد زیادی متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی مازندران، با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد  و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.