گیتی خامنه همراه با انیمیشن در شبکه پویا قصه می گوید

انیمیشن «آبی تر از رویا» با آموزش مهارت های زندگی خشم و نامهربانی را با پا ک کن معصومیت کودکی روی آنتن شبکه پویا می برد.

گیتی خامنه مجری تلویزیون درخصوص ساخت انیمیشن «آبی تر از رویا» به خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «آبی تر از رویا» قصه های شبانه ای برای کودکان کشورم است که آرزو می کنم این اشتیاق را در آن ها دامن بزند که قبل از خواب با فاصله گرفتن از فضا های مجازی به دیدن این انیمیشن بنشینند و با آرامش به خواب بروند.

وی ادامه داد:این انیمیشن قصد دارد به تقویت هوش عاطفی، هیجانی، مهارت های زندگی ، آموزش مسایل زیست محیطی ، حقوق شهروندی، روابط اجتماعی و مهارتهای فردی و اجتماعی کودکان بپردازد و در کنار سرگرم کردن بچه ها، نکات آموزشی و علمی را به آن ها هدیه می دهد، ما گاه در جامعه شاهد رفتار هایی هستیم که بوی محبت نمی دهد و کودکان و بزرگسالان متأسفانه شاهد تعاملاتی هستند که خلاف انتظار است و تلخ‌ و آزاردهنده. من هم مثل همه آدم ها، سودای زیستن در دنیایی بهتر را برای خودم و فرزندان میهن ام دارم.به همین خاطر دست به قلم شدم و قصه های «آبی تر از رویا» را نوشتم، در این مسیر از کارشناسان  خوبی کمک گرفتم تا با اشراف بیشتری به این موضوعات ورود کنم.

خامنه افزود: انیمیشن در کنار قصه گویی من، فضایی را خلق می کندتا بستری را برای درک آموزشی کودک مهیا و آن را به صورتی زنده در ذهنش مجسم کند . امید‌وارم بچه ها  با شنیدن این قصه ها خواب آرامی داسته باسند سرشار از رویاهای رنگارنگ ، رویاهایی که حق هر کودکی است؛حتی آن دسته از کودکانی که دست نامهربان روزگار، رویاهایشان را از آن ها میدزدد! به دلیل دشواری هایی که در مراحل تولید داشت مجبوربه تعدیل  خواسته هایم شدم. به طور قطع  اگر بنا به ادامه ساخت کار باشد،در سری بعدی به هیچ‌عنوان، از ایذه آل هایم عدول نخواهم‌کرد و ذهنیت ام را با یاری خدا و کمک دوستان، تمام و‌کمال، جامه عمل خواهم پوشاند.

مجری دهه شصت تلویزیون در ادامه بیان کرد: همیشه دوست داشتم به نوعی محبت  بی نهایت مردم کشورم را جبران کنم و تولید این کار ترکیبی، به نوعی ادای دین من است به مردمی که‌کودکانشان، عزیزترین سرمایه هایشان هستند . امیدوارم این اثر بتواند تاثیری هر چند‌بسیار کوچک،روی قانونمندتر و مهربان تر زندگی کردن مردم خوب کشورم بگذارد .

وی خاطر نشان کرد:  در تولید این انیمیشن نوروز عباسی کارگردان بخش انیمیشن ، مهران آزاده کارگردان بخش تلویزیون ، بهزاد مهدی زاده تدوینگر، حمید رضا یراقچیان آهنگساز، اعظم دلبری مدیر دوبلاژ و افسانه مهربانی تهیه کننده   برنامه من را صمیمانه همراهی و یاری کردند که از تک تک آن ها سپاسگذارم ، همدلی و همراهی این دوستان، هرگز آبی تر از رویا، به‌کودکان میهن ام، هدیه نمی شد. گفتنی است:  گیتی خامنه،طراح، نویسنده، کارگردان هنری  و همچنین شعر تیتراژ هم از آن وی است .

انیمیشن «آبی تر از رویا» از اول ربیع ساعت 9:30  با آموزش مهارت های زندگی خشم و نامهربانی را با پا ک کن معصومیت کودکی روی آنتن شبکه پویا می برد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۲۲:۴۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
باسلام و عرض خسته نباشید
شما را به خدا پخش قصه شبانه با اجرای خانم خامنه را از سر گیرید
پسر 4ساله ام با حذف این آیتم بیمار شده...
آخرین اخبار