مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ خبر داد

دختر دانشجو از دست پسری که قصد کشتنش را داشت جان سالم به در برد

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری فردی که مدعی بود عاشق دختری است و قصد کشتن او را با زدن سه ضربه چاقو در دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران کرده بود، خبر داد .

دختر دانشجو از دست پسری که قصد کشتنش را داشت جان سالم به در بردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ حوالی ساعت 19 بعد از ظهر روز گذشته یک مورد چاقو کشی داخل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به کلانتری 107 فلسطین اعلام می شود.

ماموران پس از مراجعه به محل پسری 21 ساله را که توسط عوامل حراست دانشکده دستگیر شده بود را به دلیل چاقو کشی تحویل و به کلانتری منتقل می کنند.

در بازجویی از متهم وی عنوان می کند که به یک خانم 21 ساله از دانشجویان این دانشکده  به مدت یک سال علاقه‌مند بوده و قصد ازدواج با وی را داشته است و لذا برای خواستگاری به نزد پدر وی رفته ولی با پاسخ منفی مواجه می شود و عنوان شده که  فعلا امکان ازدواج وجود ندارد.

به گفته ضارب وی پس از شنیدن این پاسخ به قصد انتقام به دانشگاه مراجعه می کند که در ابتدا ماموران حراست از ورود وی جلوگیری می کنند که وی اعلام می کند  قصد دادن جزوه به دانشجوی دختر را دارد و با این ترفند وارد دانشکده شده  و پس از ورود به کلاس درس در جلوی چشم استاد و دیگر دانشجویان با چاقو 3 ضربه به کتف، شکم و سر دختر وارد می کند.

با دخالت ماموران حراست دانشگاه پسر ضارب دستگیر و به کلانتری منتقل می شود و فرد مهاجم پس از تشکیل پرونده در کلانتری  تحویل مرجع قضایی شده است.
بر اساس اعلام پزشکان  وضعیت دختر مصدوم تحت کنترل است و فعلا خطر رفع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۳:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
ببخشید مگه................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
تقیصر کار دراین موارد دخترها هستند به قول دوستمون با چراغ سبز دادن پسره را سرکیسه میکنه بعد موعود ازدواج میرسه بد اخلاقی میکنند حقش بوده
Saudi Arabia
بهونه
۲۰:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
تقصیر پدر بی تدبیر دختر هست که با جواب منفی بی خردانه و عجول باعث شد دخترش به خطر بیوفته و یه جواب بی گناه هم در این سن کم زندان را تجربه کنه!

پدر این دختر قطعا مقصر هست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
چرا غرب کشور. اخه مگه استان های غربی چی کار کردن که هر کار بدی رو به اونا نسبت میدین
Germany
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
مگر اخبار حوادث را رصد نمی کنی ازبس آمارشون بالاست (مخصوصا اون استانی که بیکاریشون هم بالاست )....یه استان پایین اراک هم تونزاع های دسته جمعی معروفند!(کمی جستجو)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
اون دختر حقشه چرا اين پسرو اينقدر دلباخته خودش كرده و چراغ سبز نشون داده كه اخرش نشه و با احساسات اين پسر بازي بشه و به جنون ختم بشه حقشه
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۸:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
باسلام
بایدازاول شرط میکرداگرجواب منفی بودناراحت نشی
France
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
چه جوان بی شعوری که با شنیدن جواب منفی ، قصد کشتن کسی که باصطلاح عاشقش بوده را میکنه. بی فکری و بی اعتقادی که به اینجا کشیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۶:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
ضارب قطعا اهل یکی از استانهای غرب کشور است.
در اخبار تکمیلی خواهیم شنید.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۵:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
دانشگاه آزاد انقدر بی در و پیکر هست اصلا حراست کارت ورود خروج کنترل نمیکنند من سرباز بودم پادگان به ان بزرگی با اثر انگشت ورود خروج میکردیم با اینکه چند هزار نفر بودیم اما دانشگاه آزاد من کارت دانشجویی ندارم کسی هم نمیبینه !!
آخرین اخبار