هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

صنعت نفت آبادان 0 - ذوب آهن 3/هت تریک رجب زاده در آبادان+فیلم

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن ساعت 16:15 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این رقابت با نتیجه 3 بر صفر به نفع ذوبی ها به اتمام رسید.

صنعت نفت آبادان 0 - ذوب آهن 0به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آهن ساعت 16:15 آغاز شد.


هفته یازدهم لیگ شانزدهم ساعت 16:15، ورزشگاه تختی آبادان

داور: شاهین حاج بابایی     
       
کمک ها: حسن انتظاری، ایوب غلامزاده

صنعت نفت آبادان:
 
حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبداله‌زاده، گویی هیان کیم، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، محمد زبیر نیک‌نفس، امیر زلیکانی، برونو اولیویرا و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست نشان

ذوب آهن:
 
رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، حجت حق وردی، علی حمام، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، مهدی رجب زاده، احسان پهلوانف مرتضی تبریزی و جری بنگستون
سرمربی: مجتبی حسینی

دقایق حساس:

دقیقه 11 – اولین موقعیت حساس این بازی با یک گل همراه شد، گلی که از سوی داور آفساید اعلام شد، ضربه ریباندی که توسط تبریزی به ثمر رسید توسط داور این بازی آفساید اعلام شد.

دقیقه 57 – حرکت هجومی صنعت نفتی ها با پاس رو به بیرون نصاری ادامه یافت و با اشتباه مدافعان ذوب آهن به پورمحمد رسید اما ضربه این بازیکن را مظاهری به زیبایی دفع کرد.
 
دقیقه 65 – شروع مجدد سریع نفتی ها بازهم با ارسال دقیق نصاری ادامه یافت اما این بار هم مهاجمان این تیم موفق به استفاده از این فرصت نشدند و ضربه برونو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 77 – یک بار دیگر حکیم نصاری در متن حمله نفتی ها قرار گرفت و همکاری فوق العاده او، مانوئل و نوروزی با ضربه موقعیت خطرناکی روی دروازه ذوب آهن به وجود آورد اما ضربه نصاری به تیرک دروازه برخورد کرد.

شرح گل:

صنعت نفت آبادان 0 ذوب آهن 1 (1+45، مهدی رجب زاده): بازی کم رمق و بدون فرصت دو تیم در نهایت با یک گل به پایان رسید، در اولین دقیقه وقت های اضافه، خطای فرشاد فرجی روی جری بنگستون یک پنالتی برای ذوبی ها به وجود آورد و مهدی رجب زاده موفق شد اولین گل این بازی را به ثمر برساند.

صنعت نفت آبادان 0 ذوب آهن 2 (دقیقه 82، مهدی رجب زاده) : مهاجم کهنه کار ذوبی ها یک بار دیگر تاثیر خود را برای این تیم گذاشت و با ضربه ای دقیق از کنار محوطه جریمه دومین گل را برای خود و تیمش به وجود آورد.

صنعت نفت آبادان 0 ذوب آهن 3 (دقیقه 84، مهدی رجب زاده) : بازهم مهاجم کاربلد ذوبی ها، با یک حرکت دیدنی گلزنی کرد تا با هت تریک در این بازی باعث پیروزی پرگل تیمش را رقم بزند، رجب زاده با ضربه چیپ دیدنی خود از بیرون محوطه جریمه، شکست نفتی ها را پرگل تر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.