قم؛

کریمه قم به میهمانی اتحاد همدان می‌رود

نماینده والیبال استان قم در چهارمین هفته رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور به میهمانی تیم اتحاد جوان همدان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛، با وجود اینکه فدراسیون والیبال برگزاری تمامی دیدارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در سال جاری را برای روزهای یکشنبه و چهارشنبه برنامه‌ریزی کرده اما این هفته به دلیل همزمانی با ایام سوگواری ماه صفر، بازی‌ها در روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، این هفته با برگزاری هشت مسابقه و چند رقابت مهم و حساس پیگیری می‌شود و تیم کریمه قم در خارج از خانه به میدان خواهد رفت.

در عصر یازدهمین روز آذر ماه، دیدارهای چهارمین هفته‌ لیگ دسته اول والیبال در حالی برگزار می‌شود که تیم کریمه قم در دیداری سخت میهمان تیم والیبال اتحاد جوان همدان خواهد بود، مسابقه‌ای که دومین بازی خارج از خانه نماینده قم در این فصل نیز محسوب می‌شود.

بازی‌های مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور 14هفته به طول می‌انجامد و تیم‌ها بعد از دیدارهای این هفته، بازی بعدی خود را از هفته پنجم روز چهارشنبه هفدهم آذر‌ ماه برگزار می‌کنند و کریمه قم باز هم خارج از خانه به میهمانی مقاومت فرمانداری مهاباد می‌رود.

بازی‌های هفته چهارم از دور رفت مرحله مقدماتی در گروه‌های دو گانه و بین مدعیان صعود به لیگ برتر این رشته  در حالی به انجام می‌رسد که کریمه قم در سه هفته سپری شده از این بازی‌ها سه مسابقه متوالی را به حریفان خود واگذار کرده و تنها یک امتیاز در کارنامه دارد.

در هفته سوم این رقابت‌ها تیم والیبال کریمه قم در دیداری حساس در خانه که البته دومین بازی خانگی این تیم در فصل جاری پیکارهای لیگ والیبال ایران به شمار می‌رفت، میزبان تیم والیبال سپهر الکتریک قزوین بود و در حضور تماشاگران قمی برابر میهمان خود سه بر صفر مغلوب شد.

در هفته دوم لیگ دسته اول والیبال ایران نیز تیم کریمه قم در میهمانی تیم عقاب سبلان بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی دو گیم متوالی از حریف پیش افتاد اما در سه گیم بعدی نتیجه را واگذار کرد و با حساب سه بر دو شکست خورد تا در پایان سه هفته سپری شده از پیکارهای فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران، سه باخت متوالی در جدال با عقاب نیروی هوایی تهران، عقاب سبلان اردبیل و سپهر الکتریک قزوین در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

کریمه قم که در فاصله زمانی اندک تا شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال ایران آماده حضور در این رقابت‌ها شده، در هفته نخست جدال مدعیان صعود به لیگ برتر نیز میزبان تیم عقاب نیروی هوایی تهران بود و در پایان با حساب سه بر صفر باخته بود.

در جدول رده‌بندی گروه نخست از پیکارهای فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم اتحاد جوان همدان با کسب پنج امتیاز از سه بازی قبل خود در مکان چهارم جدول جای دارد اما کریمه قم با یک امتیاز در مکان هشتم و انتهای جدول ایستاده است.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، مسابقات ، والیبال ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار