حسن زاده: داور بازی به ضرر شهرداری ساوه سوت زد

سرمربى تيم شهردارى ساوه گفت: نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتیم زیرا موقعیت های به سود ما از سوی داور دیده نشد اما داور خطاهای خوبی را به سود حریف گرفت.

محسن حسن زاده سرمربى تیم فوتسال شهردارى ساوه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازى با یاسین پیشرو قم گفت: تیم یاسین پیشرو نماینده قم در لیگ برتر فوتسال، همواره از تیم هاى خوب لیگ به شمار مى آید اما ما توانستیم در این بازى فشار زیادى به دروازه حریف وارد کنیم، این تیم در بازی استراتژى دفاع و ضدحمله را در پیش گرفته بود ولی بازیکنانم از همان دقیقه نبض بازی را در اختیار داشتند. البته تیم حریف هم چند موقعیت در ضد حملات به دست آورد اما این تیم شهردارى ساوه بود که با ایجاد موقعیت هاى فراوان شایسته برترى در مسابقه بود.

سرمربى تیم فوتسال شهردارى ساوه ادامه داد: در این بازی بدشانس هم بودیم و چندین توپ به تیرک دروازه حریف زدیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد و  بازى با تساوى به پایان رسید. در چند صحنه نسبت به عملکرد داور معترض بودیم زیرا  موقعیت های به سود ما از سوی داور دیده نشد و داوری موقعیت هایی را به حریف داد که به ثمر نرسید.

وى در پایان و در خصوص شرایط تیم شهردارى ساوه خاطر نشان کرد: بخشى از مشکلات مالى باشگاه با مساعدت مسئولان برطرف شده و بخش دیگرى هم به زودى برطرف مى شود خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبى قرار دارد و اگر در ضربات آخر با دقت بیشترى عمل کنیم مى توانیم نتایج بهترى کسب کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار