ابطحی:

اتفاقات اخیر فوتسال با هیچ یک از اهداف ورزش هم خوانی ندارد

کارشناس فوتسال گفت: اتفاقات و حواشی در بازی گیتی پسند و حفاری با هیچ یک از اهداف ورزش هم خوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان سید مهدی ابطحی، مربی و کارشناس فوتسال در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با اتفاقی که در بازی گیتی پسند افتاد گفت: اتفاقی که در این مسابقه افتاد با هیچ یک از اهداف ورزش همخوانی نداشت. ورزش، پدیده ای است که به جامعه کمک می کند؛ اما چنین اتفاقاتی مسلماً به ضرر جامعه خواهد بود؛ به همین جهت بنده هیچ صحبتی برای این اتفاق ندارم.

وی ادامه داد: گیتی پسند 3 نفر از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد. جدول طوری بود که این تیم در ابتدا بازی های ساده ای داشت؛ سپس با بازی های سختی مواجه شد. یکی از مواردی که باعث نتیجه گیری تیم می شود، جدول بازی است. به اعتقاد من اتفاق دیگری افتاده است، شاید دیگر تیم ها رفتارهای ناشایستی را انجام داده باشند؛ به طور مثال به داوری، فدراسیون یا مطبوعات نفوذ کرده باشند و زمانیکه می بینند قدرت کمتری نسبت به این تیم دارند در خود بازی مشکلاتی را ایجاد می کنند.

ابطحی در پاسخ به این سوال که چرا فوتسال ما دستخوش حوادث و حاشیه فراوانی است، تشریح کرد: مهمترین هدف باشگاه ها از تیم داری، قهرمانی است و زمانی که به هدف غایی نمی رسند، دست به کارهایی می زنند که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

کارشناس فوتسال  تأکید کرد: هیئت رئیسه باید از افرادی تشکیل شود که تیم دار نباشند و بسیار قوی عمل کنند. زمانیکه تعدادی از افراد تیم دار در هیئت رئیسه حضور داشته باشند، مشخص است که به نفع تیم خود رفتار می کنند و این خود به خود مشکلاتی را به وجود می آورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار