هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس

چلسی 2 - تاتنهام 1/بازنشسته ها فاتح دربی لندن شدند

آبی های لندن در دربی این شهر تاتنهام را دو بر یک شکست دادند و به صدر جدول بازگشتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس ، دو تیم لندنی و مدعی چلسی و تاتنهام در حضور بیش از 41 هزار تماشاگر ورزشگاه استمفوربریج به مصاف هم رفتند که در نهایت این شاگردان آنتونیو کونته بودند که با به ثبت رساندن هفتمین پیروزی پیاپی خود ، نخستین شکست فصل تاتنهام را رقم زدند و با نتیجه دو بر یک از سد حریف همشهری گذشتند.

دقیقه 11 کریستین اریکسن گل نخست بازی را برای تاتنهام به ثمر رساند.روی همکاری آلی و اریکسن و با شوت زیبای هافبک دانمارکی خود موفق شد دروازه کورتوا را بعد از 602 دقیقه باز کند.

دقیقه 45 پدرو گل تساوی را به ثمر رساند.این مهاجم اسپانیایی با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه موفق شد بازی را در آخرین ثانیه های نیمه نخست به تساوی بکشاند.

دقیقه 52 ویکتور موزس گل برتری را برای بازنشسته ها به ثمر رساند. روی ضد حمله سریع توپ به کاستا رسید و این بازیکن با یک سانتر زمینی موزس را در دهانه دروازه تاتنهام پا به توپ کرد تا این بازیکن گل دوم چلسی را بثمر برساند.

چلسی 2 - تاتنهام 1/بازنشسته ها فاتح دربی لندن شدند

 چلسی هر چند پس از 6 بازی گل خورد اما با کسب هفتمین برد متوالی 31 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. تاتنهام، تنها تیم بدون شکست این فصل هم با پرکردن آخرین خانه خالی باقی مانده فصل جاری لیگ برتر 24 و در رده پنجم باقی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار