ویژه برنامه های شبکه قرآن در مناسبتهای آخر ماه صفر

شبکه قرآن و معارف سیما در مناسبتهای آخر ماه صفر ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که به روی آنتن خواهد برد .

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت علی بن موسی الرضا (ع) ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارک دیده است که در روز و شب های پایانی ماه صفر به روی آنتن خواهد رفت . 

«چشمه سار هدایت» عنوان ویژه برنامه این شبکه در روزهای 28 و 30 صفر می باشد که از ساعت 9:30 تا اذان ظهر با اجرای مهدی صفری به صورت زنده و مستقیم  پخش می شود . 

کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین حسن علی اکبری ، مرثیه سرایی علی باقری و امیرحسین محمودیان ، شعرخوانی جعفر ابوالفتحی و اسماعیل شبرنگ و همچنین تواشیح خوانی گروه محراب از جمله بخشهای در نظر گرفته شده در «چشمه سار هدایت» می باشد.

برنامه «طلیعه» نیز با رویکرد این مناسبتها  در روز 29 صفر و از ساعت 9:30 به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) با حضور مهمانان ویژه به روی آنتن می رود .

ویژه برنامه زنده شبانگاهی «سوگ عرشیان» نیز در این ایام هرشب ساعت 21 از حرم مطهر رضوی تقدیم بینندگان خواهد شد . 

همچنین تحلیل فیلم تنها ترین سردار تحت عنوان به «رنگ آفتاب» ، تله فیلم «آرزوهایت را به خاک بسپار» ، برنامه ترکیبی «طریقت» و مستندهای «حبل الله» ، «سلام بر علی (ع) پسر موسی» ، «خرده های مینا» و «سین شین» از جمله برنامه دیگر در نظر گرفته شده برای پخش در این ایام می باشد . 

 انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.