هفته سیزدهم لیگ جزیره

منچستریونایتد 1 وستهم یونایتد 1/شیاطین بازهم امتیاز از دست دادند

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان وستهم بود که با وجود ارائه بازی برتر نسبت به حریف بازهم امتیاز از دست داد و به تساوی یک بر یک رسید..

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان وستهم بود که با وجود ارائه بازی برتر نسبت به حریف بازهم امتیاز از دست داد و به تساوی یک بر یک رسید..

دقیقه2 سانتر پایت روی ضربه ایستگاهی را دیافرا ساخو بالاتر از ابراهیموویچ وارد دروازه کرد تا شیاطین سرخ خیلی زود از میهمانشان عقب بیفتند.

دقیقه 21 پس از افزایش فشار بی رحمانه از سوی شیاطین سرخ و ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، ارسال تماشایی و پشت دفاع پل پوگبا از مرکز زمین به زلاتان ابراهیموویچ رسید و او از درون محوطه شش قدم حریف و با ضربه سری حساب شده، تیمش را به بازی برگرداند؛ 1-1.

دقیقه 27 پوگبا پشت محوطه جریمه وستهم تعادل خود را از دست داد اما داور خطا به سود وستهم و دایو پوگبا اعلام کرد. حرکتی که باعث عصبانیت شدید مورینیو شد. وی به بطری آب لگد زد تا برای دومین سال پیاپی توسط جاناتان ماس اخراج شود.

 با این نتیجه، منچستریونایتد 20 امتیازی در رده ششم و وستهام 12 امتیازی در رده شانزدهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.