هفته سیزدهم لالیگا

رئال سوسیه داد 1 - بارسلونا 1/طلسم آنوئتا ادامه دارد

بارسلونا نتواسنت طلسم 6 ساله نبردن در خانه رئال سوسیداد را بشکند و مقابل این تیم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته سیزدهم لالیگا ، تیم بارسلونا در ورزشگاه آنوئتا که شش سال است در آن پیروز نشده مهمان رئال سوسیه داد بود که در نهایت این بار نیز پیروز نشد و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

گل اول را تیم سوسیه داد دقیقه 53 به ثمر رساند. شروع مجدد و ضربه بلند او به پشت محوطه جریمه بارسلونا آمد و داخل محوطه به کارلوس ولا رسید. مهاجم مکزیکی کمی جلو رفت و ضربه ای را به سوی دروازه حریف زد که دفع ناقص تراشتگن توپ را مقابل ویلیان ژوزه قرار داد و او هم با یک ضربه سر روی اشتباه جرارد پیکه موفق شد دروازه را باز کند.

اما بارسایی ها خیلی زود و در دقیقه 59 توسط مسی کار را به تساوی کشاندند.حرکت فوق العاده نیمار از سمت چپ و گذر از دو بازیکن و پاس در عرض رو به عقب برای مسی با شوتی محکم از کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در داخل محوطه 18 قدم سوسیداد همراه شد که توپ دور از دستان همطونش رولی به گوشه دروازه چسبید.

با این تساوی یک بر یک در آستانه ال‌کلاسیکوی دور رفت فصل جاری لالیگا اختلاف بارسای 27 امتیازی در رده دوم با رئال مادرید صدرنشین به 6 امتیاز افزایش یابد. سوسیه‌داد 23 امتیازی هم در رده پنجم ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار