مسافربرهای شخصی دغدغه تاکسیرانان هستند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: اولین بحثی که در دیدار با تاکسیرانان مطرح می شود ، مزاحمت هایی است که مسافربرهای شخصی برای آنها ایجاد می کند که برای رفع این مشکل، پلیس راهور هماهنگی هایی صورت گرفته است.

احمدی بافنده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: گاهی تاکسیرانان به ما گله می کنند که وجود مسافربرهای شخصی مانع فعالیت آن ها در برخی خیابان و ایستگاه ها می شود.
وی بیان کرد: این اتفاق در شرایطی برای تاکسیرانان به وجود می آید که عمده سیستم نظارت و راهبردی در خصوص نظارت بر تاکسیرانان بوده و اعمال قانون در خطوط مسافربرهای شخصی به مراتب کمتر است.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: تا زمانی که مسافر برای مسافربرهای شخصی وجود داشته باشد آنها هم به فعالیت های خود ادامه می دهند، به همین دلیل جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی به مردم و شهروندانی که از این خودروها استفاده می کنند نیز بستگی دارد.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند هیچ ضابطه و قانونی در خصوص مسافربرهای شخصی وجود ندارد، اما تاکسی ها در صورتی که مرتکب تخلف شوند از سوی سازمان های متخلف نظارت و کنترل خواهند شد. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار