70 کاروان پیاده عازم مشهد مقدس شدند

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: 120 گروه پلیس راه، تا پایان ماه صفر در جاده ها و محورهای ارتباطی این استان گشت زنی خواهند کرد.

70 کاروان پیاده در مسیر مشهد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی امیدوار گفت: این نیروهای گشتی به منظور تسهیل ترافیک و تامین امنیت زائران پیاده در جاده های استان فعال هستند و از فردا 10 گروه دیگر نیز به این تعداد افزوده می شود.

وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای پلیس راه در ایام پایانی صفر گفت: هم اکنون تعداد 70 کاروان از زائران پیاده در مسیرهای مختلف استان به سمت مشهد در حرکت هستند که بیشترین حجم آن از مسیرهای چناران، فریمان و ملک آباد به سمت مشهد راهپیمایی می کنند.

امیدوار با اشاره به تمهیدات ترافیکی خاص برای تامین امنیت زائران پیاده گفت: با توجه به افزایش ترافیک و به منظور کاهش حوادث احتمالی از روز گذشته سرعت مجاز برای خودروهای سواری در بزرگراه شهید شوشتری (ورودی مشهد از سمت نیشابور) از 120 کیلومتر به 100 کیلومتر در ساعت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز دیشب 2 تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید شوشتری محور مشهد - باغچه رخ داد که در مجموع 18 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند و 2 نفر در این حوادث مصدوم شدند.

امیدوار با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت و وسایل نقلیه سنگین در جاده های اصلی استان، به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از روز گذشته تا دهم آذرماه گفت: با توجه به حرکت زائران پیاده از جاده قدیم مشهد- ملک آباد رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه از ششم تا نهم آذرماه در این مسیر نیز ممنوع و بزرگراه شهید شوشتری جایگزین آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تردد در جاده های استان روان و بدون مشکل در جریان است.

خراسان رضوی 20 هزار و 483 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 331 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است.

پارسال سه میلیون زائر در دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شدند که حدود 270 هزار نفر از این تعداد زائران پیاده بودند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۳۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
بااین وضع حمل و نقل //صرف با پیاده رفتنه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
با قطار دل شیر میخاد بری//هواپیما ها هم که فرسوده //اتو بوس ها هم بدتر//صرف با پیاده رفتنه