مرد روانی نامزدش را با گلوله کشت/مرگ قاتل در درگیری با پلیس+تصاویر

یک مرد اهل روانی که نامزد خود را با تفنگ به قتل رسانده بود، در تیراندازی با پلیس کشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز یکشنبه ترل واکر 48 ساله نامزد 30 ساله خود آوریل پکر را با ضرب گلوله در خودروی خود به قتل رساند و جنازه او را از ماشین به بیرون پرتاب کرد.

مردی که نامزد خود را به قتل رسانده بود با گلوله پلیس کشته شد +تصاویر

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، افرادی که در صحنه جرم در بلوار یونایتد پلازا حاضر بودند و مأموران اورژانس که کمی پس از ساعت 5:30 سر صحنه رسیده بودند، توسط این راننده عصبانی که به نامزد خودش شلیک کرده بود، زیر گرفته شدند.

به گزارش دیلی میل، این فرد پس از صدمه زدن به سه نفر که برای کمک آمده بودند با ماشین خود به طرف آمبولانس هم رفت و به آن آسیب زد.

مردی که نامزد خود را به قتل رسانده بود با گلوله پلیس کشته شد +تصاویر

بر اساس این گزارش، کمی بعد هنگام فرار، این راننده توسط نیروهای پلیس در جاده تعقیب شد و در جاده میان ایالتی شماره 10 لوییزیانا راه او بسته شد اما هنگامی که از او خواسته شد تا دستان خود را بالا ببرد و خود را تسلیم کند، سرپیچی کرد و به سمت مأموران شلیک کرد.

پس از تیراندازی با پلیس، واکر که تیر خورده بود سعی کرد تا از راه جنگل فرار کند اما مأموران پلیس او را دستگیر کردند که او هنگام انتقال به بیمارستان در آمبولانس جان خود را از دست داد.

مردی که نامزد خود را به قتل رسانده بود با گلوله پلیس کشته شد +تصاویر

گفتنی است؛ یکی از افرادی که توسط او زیر گرفته شده بودند، جان خود را از دست داد ولی افراد دیگر که زخم‌های سطحی داشتند در بیمارستان مداوا شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار