از پرداخت 30 میلیارد تومان مطالبات چایکاران تا نیاز تولیدات داخلی به حمایت دولت

اعلام پرداخت مطالبات چایکاران و بررسی نیاز رونق تولید داخل با حمایت دولت از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

براساس آمار گمرک در شهریور ماه سال جاری 282 دستگاه خودرو لکسوس به ارزش دلاری 14,755,579 و ارزش ریالی 458,850,867,300 وارد کشور شده است.

عناوین

یکصد و هفتاد و یکمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش در مقر دائمی این سازمان در وین آغاز به‎کار کرد.

رئیس سازمان چای گفت:با توجه به اقدامات حمایتی دولت یازدهم و افزایش تولید برگ سبز چای، در سال جاری 28 درصد نیاز کشور از طریق تولید داخل تامین می شود که با این وجود از خروج 150 میلیون دلار ارز جلوگیری می شود.

در ماه های محرم و صفر با توجه به تقاضای بالا برای خرید پیراهن مشکی، به جای تولید کننده داخلی بیشترین سود نصیب تولیدکنندگان چین و ترکیه شد.

عناوین


یک نماینده مجلس شورای اسلامی به لزوم نظارت و کنترل شدید واردات میوه و قرنطینه آن اشاره کرد و افزود: در صد زیادی از میوه های وارداتی آفت زا به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.

عناوین

رئیس سازمان چای گفت: دولت در جهت حمایت از چایکاران و افزایش بهره وری محصولات آنها برای سال زراعی آینده، 30 میلیارد تومان وام "به زراعی" بدون بهره در نظر گرفته است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: از چند روز گذشته نرخ هر کیلو مرغ زنده با افزایش 500 تومانی، 4 هزار و 700 تومان درب مرغداری به فروش می رسد.

از پرداخت 30 میلیارد تومان مطالبات چایکاران تا نیازمندی تولیدات داخلی به حمایت دولت


رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: در مقطعی با افت شدید و ناپایدار نرخ ارز مواجه بودیم که عنوان کردم این کاهش منطقی و پایدار نیست و امروز نیز اعلام می‌کنم که این روند افزایش در آینده پایدار نخواهد بود.

عناوین


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار