تبریز؛

عیادت وزرای بهداشت و راه از مصدومان حادثه ریلی در تبریز

وزیر بهداشت و راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز با حضور در بیمارستان های تبریز از مصدومان حادثه تصادف قطار در سمنان عیادت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضی زاده هاشمی و آخوندی امروز با همراهی جمعی از مقام های استانی آذربایجان شرقی از پنج مصدوم حادثه ریلی برخورد قطار سمنان - مشهد با قطار تبریز- مشهد در دو بیمارستان امام رضا (ع) و سینای تبریز عیادت کردند. 

وزیران دولت در این برنامه از سه مصدوم دچار شکستگی در بیمارستان امام رضا و دو مصدوم دچار سوختگی در بیمارستان سینای تبریز دیدار کردند.

وزیران بهداشت و راه در این بازدید ضمن دلجویی از مصدومان حادثه ریلی سمنان در جریان آخرین وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفتند. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدارها دستورات لازم برای رسیدگی هر چه بهتر به وضعیت مصدومان حادثه ریلی قطار تبریز- مشهد را به مسئولان دانشگاه علم پزشکی تبریز صادر کرد.

قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای جان باختگان سانحه ریلی سمنان به تبریز سفر کرده اند.

آئین تشییع پیکرهای مطهر جان باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد با حضور خیل انبوه جمعیت در تبریز برگزار شد.

در حادثه برخورد دو قطار مسافربری که صبح جمعه گذشته در ایستگاه هفت‌خوان واقع در محور دامغان ـ سمنان روی داد، 48 نفر از مسافران جان خود را از دست دادند و بیش از یکصد نفر زخمی شدند.

بیشتر قربانیان و مصدومان این حادثه تاسف بار از استان آذربایجان شرقی و تبریز هستند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.