آغاز بارش ها در نیمه غربی کشور +جدول

بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با شکل گیری سامانه فعال بارشی در شرق مدیترانه و ارسال امواج ناشی از آن به نیمه غربی کشور بارش در این مناطق آغاز شده است.

به گزارش   خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با شکل گیری سامانه فعال بارشی در شرق مدیترانه و ارسال امواج ناشی از آن به نیمه غربی کشور بارش در این مناطق آغاز شده است.

 برهمین اساس به تدریج با گسترش بارندگی علاوه بر نیمه غربی به تدریج غرب سواحل، البرز غربی و مرکزی نیز تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت.انتظار می رود در مناطق مرتفع برف رخ دهد، همچنین در برخی مناطق غربی بویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود.

در روز جمعه بارش باران و برف  در نیمه غربی و مرکزی همچنان ادامه داشته و گستره آن به صورت بارش خفیف تر به شمال شرق خواهد رسید، در شمال غرب نیز طی امروز و فردا بارش ملایم برف و باران رخ خواهد داد که این سامانه در وز شنبه از کشور خارج می شود.

شایان ذکر است که در سه روز آینده باد گرم جنوبی دمای هوا در سواحل کشور افزایش می یابد اما از روز یک شنبه مجددا روند کاهش دما در این مناطق رخ خواهد داد.


آغاز بارش ها در نیمه غربی کشور +جدول
آغاز بارش ها در نیمه غربی کشور +جدول
آغاز بارش ها در نیمه غربی کشور +جدول

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار